همگام با مدارس سلماس

راهنمای مدارس سلماس

همگام با مدارس سلماس

راهنمای مدارس سلماس

همگام با مدارس  سلماس
Consistent with schools Salmas
بایگانی
لطفاً به صفحات دیگر سایت سر بزنید و نظرات شما عزیزان در بهبود کیفیت مطالب مفید واقع میشود لذا با نظرات و پیشنهادات و انتقادات خود ما را راهنمایی فرمایید
نویسندگان
آخرین نظرات

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی گفت: با تمهیدات اتخاذ شده پایانه مرزی سلماس بزودی فعالیت خود را آغاز می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی- علی اکبر آقایی افزود: از سال ۸۴ همزمان با تصویب بازارچه مرزی کوزه رش سلماس در مجلس شورای اسلامی و عدم فعالیت آن به دلیل مانع تراشی های مختلف، پی گیریها و نامه نگاریهای مختلفی با وزارت امور خارجه برای بازگشایی این بازارچه انجام شده است. وی اظهار کرد: بواسطه این پی گیریهای و سوالات مطرح شده جلسه ای به پیشنهاد دکتر محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه، معاون وزیر امور خارجه، سفیر ایران در آنکارا، استاندار آذربایجان غربی، فرماندار سلماس و رئیس مجمع نمایندگان شمالغرب کشور در محل وزرات امور خارجه تشکیل شد.

این نماینده مجلس ادامه داد: در این جلسه با توجه به اینکه طرف ترکیه با فعالیت بازارچه مرزی به دلیل مشکلاتی که از جانب اتحادیه اروپا صورت می گیرد موافق نیست مقرر شد فعالیت پایانه مرزی پی گیری شود.

نماینده مردم سلماس ادامه داد: همچنین استاندار آذربایجان غربی نیز تاکید کرد ایجاد پالایشگاه در مرز سلماس می تواند این منطقه را تبدیل به محور صادراتی سوخت کند و با توجه به نزدیکی راه و ایمن بودن این منطقه حمل و نقل در آن به سهولت انجام می پذیرد.

رئیس مجمع نمایندگان شمالغرب کشور گفت: برای فعالیت هرچه سریعتر پایانه مرزی سلماس در این جلسه مقرر شد سفیر ایران در ترکیه پی گیر این مساله شود و همچنین فرماندار سلماس نیز به همراه ایشان برای حل این مساله به ترکیه سفر کنند و نتایج مذاکرات در اختیار وزیر امور خارجه و رئیس مجمع نمایندگان شمالغرب کشور قرار گیرد.

وی با بیان اینکه این حق مردم سلماس است که از مزیتهای مرزی استفاده کنند افزود: مردم این شهرستان به عنوان مرزداران حق دارند زندگی آرام و راحتی داشته باشند.

وی اظهار کرد: وقتی مساله تجارت مرزی تعریف می شود اقتصاد هم تعریف شده و مردم از درآمدهای مناسبی بهره مند می شوند و علاوه براین باری از دوش دولت برداشته می شود.

نماینده مردم سلماس اضافه کرد: با آغاز به کار این پایانه بسیاری از پدیده های شوم نظیر قاچاق از منطقه رخت برمی بندند.

خبر سایت نماینده شهرستان سلماس http://aghai.ir/?p=3684


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۳۱

نظرات  (۱)

سلام ممنون از اینکه به وب گروه ما تشریف آوردید گذاشتن آموزش وظیفه ماست عزیز
من اهل تبریزم و شما نزدیک ما فدایی دارین وب شما هم خیلی خوبیه مرسی لینک شما نیز بزودی افزوده خواهد شد موفق و موید باشی عزیز

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی