همگام با مدارس سلماس

راهنمای مدارس سلماس

همگام با مدارس سلماس

راهنمای مدارس سلماس

همگام با مدارس  سلماس
Consistent with schools Salmas
بایگانی
لطفاً به صفحات دیگر سایت سر بزنید و نظرات شما عزیزان در بهبود کیفیت مطالب مفید واقع میشود لذا با نظرات و پیشنهادات و انتقادات خود ما را راهنمایی فرمایید
نویسندگان
آخرین نظرات
۱۳ خرداد ۹۳ ، ۰۸:۵۴

کد جدید آذربایجان غربی 044

044 کد جدید آذربایجان غربی 

شماره ها هشت رقمی میشوند


شرکت مخابرات آذربایجان غربی از آغاز اجرای طرح هم‌کدسازی شماره‌های تلفن ثابت تا 4 تیرماه در این استان به عنوان ششمین استان کشور خبر داد.

شرکت مخابرات آذربایجان غربی اعلام کرد با اجرای این طرح کد تمام شهرهای استان به 044 تبدیل می‌شود ، همچنین تمام شماره‌های ثابت شهرستان‌های آذربایجان غربی هشت رقمی می‌شود.

 لازم به ذکر است محاسبه تعرفه در این طرح بر اساس دقیقه خواهد بود کاهش طرح تعرفه تماس داخل استانی و محاسبه 30 ریال برای هر دقیقه به همراه تعیین تعرفه تماس استان به استان برای هر دقیقه 339 ریال و تعیین تعرفه تماس از تلفن همراه با تلفن ثابت به قیمت 625 ریال از مزایای این طرح می باشد.

هم‌ کدسازی هزینه ای برای مردم نداشته و هیچگونه افزایش قیمتی را نخواهد داشت ، بر اساس این طرح صفر داخل استان حذف می‌شود و از ساعت 22مورخ  4 تیرماه پیش شماره استان به 044 تبدیل می شود.

جهت اطلاع از شماره جدید روی آیکون  کلیک کنید 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۱۳

نظرات  (۱)

۱۳ خرداد ۹۳ ، ۱۰:۰۲ مرتضی آزاد
سلام. بهره بردیم. خیلی عالی بود. خدا قوت!

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی