همگام با مدارس سلماس

راهنمای مدارس سلماس

همگام با مدارس سلماس

راهنمای مدارس سلماس

همگام با مدارس  سلماس
Consistent with schools Salmas
بایگانی
لطفاً به صفحات دیگر سایت سر بزنید و نظرات شما عزیزان در بهبود کیفیت مطالب مفید واقع میشود لذا با نظرات و پیشنهادات و انتقادات خود ما را راهنمایی فرمایید
نویسندگان
آخرین نظرات

دانش آموزان پایه هفتم و هشتم صاحب ایمیل دانش آموزی می شوند

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با اشاره به مذاکرات لازم برای امضای تفاهم نامه با شرکت مخابرات گفت: ایمیل دانش آموزی برای دانش آموزان پایه هفتم و هشتم طراحی می شود.

 

به گزارش مرکزاطلاع رسانی وروابط عمومی وزارت آموزش وپرورش، علی زرافشان با اشاره به انجام مذاکرات لازم با شرکت مخابرات برای تنظیم تفاهم نامه ای جدید اظهار کرد: تفاهم نامه قبلی دارای چند محور مختلف از جمله دسترسی مدارس، واحدهای آموزشی و مراکز اداری به شبکه ملی اطلاعات بود و در تفاهم نامه جدید به دنبال اجرای موارد جدیدتری هستیم.

 

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه طی این تفاهم نامه در تلاش هستیم تا بستری مناسب برای زیرساخت های ارتباطی برای مدارس ایجاد کنیم، گفت: به دنبال تعریف ایمیل رایگان برای دانش آموزان و تامین زیرساخت ها از جهت سخت افزارها و نرم افزارها هستیم.

 

زرافشان تصریح کرد: هم اکنون در حال ارزیابی اقدامات انجام شده در این زمینه هستیم و از آنجایی که توسعه فناوی اطلاعات و دسترسی تمام آحاد جامعه یکی از اهداف اصلی دولت یازدهم است دستورالعمل سیاستگذاری این موضوع در دولت مطرح شده و منتظر هستیم تا ابلاغ شود.

 

وی افزود: دردستورالعمل دولت، برای تمام دستگاه ها تعیین تکلیف شده است و سازمان ها بر اساس تکالیف تعیین شده وظایف خود را انجام می دهند.

 

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در خصوص راه اندازی ایمیل دانش آموزی خاطرنشان کرد: در درس کارو فناوری پایه ششم و هفتم بخشی از فعالیت هایی که برای دانش آموزان در نظر گرفته شده است ورود به شبکه ملی و تعریف ایمیل و مبادله پست الکترونیک است بنابراین طراحی ایمیل دانش آموزی با استانداردهای خاص خود برای دانش آموزان پایه هفتم و هشتم در درست اجراست.

 

زرافشان افزود: برای اجرای این موضوع مقرر شده تا مقدمات لازم فراهم شود و ایمیل طراحی شده در فضایی امن ایجاد می شود.

  خبر

نام منبع: پورتال وزارت آموزش و پرورش

شماره مطلب: 8037  ) 

سه‌شنبه 10 تیر 1393 ساعت 8:47 نسخه چاپی
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۱۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی