همگام با مدارس سلماس

راهنمای مدارس سلماس

همگام با مدارس سلماس

راهنمای مدارس سلماس

همگام با مدارس  سلماس
Consistent with schools Salmas
لطفاً به صفحات دیگر سایت سر بزنید و نظرات شما عزیزان در بهبود کیفیت مطالب مفید واقع میشود لذا با نظرات و پیشنهادات و انتقادات خود ما را راهنمایی فرمایید
نویسندگان
پیوندها

تیکت چیست؟

تیکت (Ticket) ، به معنی اعلام خرابی یا مشکل در سامانه سناد می باشد

در صورتی که حین کار با سامانه سناد و با وجود وارد کردن اطلاعات به صورت درست و کامل و صحیح ، سامانه دارای مشکل بود و به درستی کار نمی کرد، با ثبت یک تیکت ما را از وجود مشکل در آن بخش، مطلع می کنید.

چه مواردی شامل استفاده از تیکت می شود؟


در صورتی که در حین کار با سناد با وجود وارد کردن اطلاعات به طور کامل و صحیح ، سامانه آن طور که انتظار می رود رفتار نمی کند، با ثبت تیکت کارشناسان ما رو مطلع می کنید که مورد را پیگیری و در اسرع وقت برطرف نمایند.
بعد از ثبت تیکت با پیگیری وضعیت های تیکت، می توانید از مرحله انجام کار مطلع شوید.
توجه : برخی از مشکلات به دلیل کندی موقت اینترنت و بار زیاد سرورها می باشد، در صورتی که در ساعات مختلفی تست کردید و باز سامانه به نحو درست کار نکرد، با ثبت تیکت ما را مطلع کنید تا نسبت به بررسی و رفع مشکل اقدام نماییم.

چه مواردی شامل استفاده از تیکت نمی شود؟

مواردی که برای اعلام آنها قبلا در سامانه سناد، بخشی در نظر گرفته شده است، می بایست از همان بخش استفاده نمود و از ثبت تیکت در مورد آنها خودداری کرد.
برای مثال موارد زیر :

  • تغییر مشخصات فردی-شناسنامه ای دانش آموز
    در سامانه بخشی برای درخواست تغییر مشخصات فردی- شناسنامه ای دانش آموز در نظر گرفته شده است .
    در این بخش پس از ثبت درخواست از سوی مدرسه، مسئولین منطقه یا اداره کل پس از استعلام گرفتن اطلاعات دانش آموز از سوی ثبت احوال، می توانن با تایید درخواست، اطلاعات شناسنامه ای دانش آموز را تغییر دهند.
    در منوی ثبت نام دانش آموزان ، گزینه لیست دانش آموزان ثبت نام شده ، رو به روی هر سطر از لیست دانش آموزان لینک «استعلام اطلاعات شناسایی» برای این منظور قرار دارد.

  • تغییر مشخصات فردی-شناسنامه ای والدین دانش آموز
    در بخش ویرایش اطلاعات پدر و مادر، شما می توانند تمامی مشخصات والدین مانند کد ملی ، نام و نام خانوادگی ، شماره شناسنامه، وضعیت تاهل و تاریخ تولد و غیره را بدون هیچ محدودیتی تغییر و به روز نمایید.

  • ثبت انتقاد و پیشنهاد
    به منظور ثبت انتقادات و پیشنهادات خود، می توانید از بخش انتقادات و پیشنهادات در منوی تیکت استفاده کنید.
    به منظور مشاهده آن می توانید اینجا کلیک کنید.

 

چه طور یک تیکت جدید ثبت کنم؟

در بالای تمامی صفحات در سامانه سناد - در کنار نام کاربری شما در بالای صفحه - دکمه ثبت تیکت قرار دارد.

در صورتی که در صفحه ای هستید و آن صفحه دارای مشکل می باشد، همان جا بر روی این دکمه کلیک کنید. تیکت برخی از اطلاعات مهم صفحه را جمع می کند و شما را به صفحه ثبت تیکت هدایت می کند.

در صفحه ثبت تیکت جدید، مشخص نمایید که مشکلی که وجود دارد مربوط به کدام بخش از سامانه می باشد. سپس موضوع و شرح مشکل را وارد نمایید.

در صورت تمایل می توانید شماره تماس یا ایمیل یا هردو را وارد کنید تا چنانچه برای رفع مشکل ثبت شده نیاز به تماس با شما بود، از آن طریق اقدام شود

برای مثال چنانچه در ثبت نام دانش آموزی مشکل وجود دارد و پیغام های نمایش داده شده بر روی صفحه هم کمکی برای حل آن نمی کند، در همان صفحه ثبت نام بر روی دکمه ثبت تیکت کلیک کنید. در بخش توضیحات، کد ملی و رشته - پایه ای که قصد ثبت نام دانش آموز را دارید وارد نمایید و شرح مشکل را نیز بنویسید تا مورد بررسی دقیق کارشناسان ما قرار گیرد.

هریک از وضعیت های تیکت چه معنی دارد؟

شما می توانید تیکت های ثبت شده توسط خود را در بخش «لیست تیکت های ثبت شده » مشاهده کنید. در این بخش وضعیت هر تیکت مشخص است و با پیگیری وضعیت هر تیکت می توانید پی ببرید که بررسی درخواست شما در چه مرحله ای قرار دارد.

این وضعیت ها شامل موارد زیر است :

 

    تازه ثبت شده :

    وضعیت اولیه تیکت بعد از ثبت. در این حالت تیکت به تازگی تعریف گردیده و هنوز توسط کارشناسان بررسی نشده است.

    در دست بررسی :

    این وضعیت گویای این است که بررسی تیکت به منظور رفع مشکل آغاز گردیده است.

    تمام - اصلاح شد

    در این وضعیت بررسی تیکت به اتمام رسیده و مشکل مطرح شده برطرف گردیده است.

    تمام - بدون اشکال

    در این وضعیت بررسی تیکت به اتمام رسیده است و نتایج بررسی ها نمایانگر عدم وجود اشکال در آن بخش می باشد.

    حذف

    برخی از تیکت ها ممکن است که ناقص پرشده باشند و شماره تماسی هم از سوی کاربر آن وارد نشده باشد و امکان بررسی و رفع آن نباشد، در این حالت تیکت حذف می گردد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۱۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی