همگام با مدارس سلماس

راهنمای مدارس سلماس

همگام با مدارس سلماس

راهنمای مدارس سلماس

همگام با مدارس  سلماس
Consistent with schools Salmas
بایگانی
لطفاً به صفحات دیگر سایت سر بزنید و نظرات شما عزیزان در بهبود کیفیت مطالب مفید واقع میشود لذا با نظرات و پیشنهادات و انتقادات خود ما را راهنمایی فرمایید
نویسندگان
آخرین نظرات

شرح و دانلود در ادامه مطلب ....

تبدیل موبایل به اسکنر بوسیله اپلیکیشن Office Lens

اگر شما هم از گوشی‌تان برای گرفتن عکس از اسناد و یا صفحات کتاب استفاده می‌کنید، احتمالاً با مشکل زاویه دوربین نسبت به سند و عمق‌دار شدن عکس مواجه شده‌اید. برنامه‌های مختلفی برای موبایل‌ها ارائه شده‌اند که می‌توانند این مشکل را حل کنند. یکی از بهترین اپلیکیشن‌ها در این زمینه برنامه‌ جالب و رایگان Office Lens است که توسط مایکروسافت ارائه شده است. برای کار با این برنامه مانند تصویر بالا، فقط کافیست در این برنامه، دوربین را رو به سند یا صفحه‌ کتاب بگیرید تا برنامه به طور خودکار حاشیه‌های آن‌ را شناسایی کند. به محض عکس گرفتن، برنامه، تصویر را به صورت مستطیل کامل (یا مربع) تبدیل می‌کند و بدون هیچ زحمتی آماده ارسال یا استفاده است! حتی امکان تبدیل به PDF و ایمیل کردن از داخل برنامه هم تعبیه شده است. این برنامه از چهار حالت برای عکس‌برداری پشتیبانی می‌کند:

Photo ،Business Card ،Whiteboard و Document

اگر می‌خواهید نوت‌برداری کنید، لازم نیست هیچ تغییری ایجاد کنید، چون برنامه به‌طور پیش‌فرض روی حالت Document قرار دارد. اما اگر می‌خواهید از وایت‌برد عکس بگیرید یا اصلا می‌خواهید از یک مکان عکس بگیرید، بهتر است حالت موردنظر خودتان را انتخاب کنید.

شما حتی می‌توانید از عکس‌هایی هم که در گوشی‌تان دارید استفاده کنید. این ویژگی به شما امکان می‌دهد که با هر اپلیکیشنی که می‌خواهید، عکس بگیرید و پس از آن عکس‌ها را برای اسکن به Office Lens اضافه کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی