همگام با مدارس سلماس

راهنمای مدارس سلماس

همگام با مدارس سلماس

راهنمای مدارس سلماس

همگام با مدارس  سلماس
Consistent with schools Salmas
بایگانی
لطفاً به صفحات دیگر سایت سر بزنید و نظرات شما عزیزان در بهبود کیفیت مطالب مفید واقع میشود لذا با نظرات و پیشنهادات و انتقادات خود ما را راهنمایی فرمایید
نویسندگان
آخرین نظرات

قبل از آپدیت آفلاین به نکات زیر توجه کنید:

 در صورت استفاده از  winrar ورژن قدیمی ممکن است فایل های فشرده بدرستی باز نشوند لذا لازم است winrar5.5  را از زیر دانلود و نصب نمایید 

دانلود winrar  

1 - در دانلود دو نسخه (Eset Smart Security  (ess  و (Eset Anti Virus (eav  دقت کنید.

 2 - برای دریافت آپدیت ها کافی است روی لینک مخصوص هر نسخه که در زیر درج شده کلیک کنید و فایل حاصل را در یک پوشه با انتخاب گزینه Extract Fils از حالت فشرده خارج کنید. 

آموزش رفع بلاک سایت توسط نود 32

 

 
دانلود آپدیت آفلاین برای Eset Anti virus نسخه 3 و 4 و 5 و 6 و 7و8






 

 

دانلودنرم افزار نود32 ورژن 7

ESET NOD32 Antivirus ONLINE UPDATE Download – May 19, 2021

Username:TRIAL-0295050133
Password:unakx9d4cp

Username:TRIAL-0295050146
Password:m42atsae4h

Username:TRIAL-0295050462
Password:btnp4jf623

Username:TRIAL-0295050149
Password:6hpb2urrx9

Username:TRIAL-0295050285
Password:ka889sj72e

Username:TRIAL-0295050291
Password:ca5ckad9na

روش فعال کردن دکمه Edit در نسخه های 5 به بعد:

برای ورود به Safe Mode قبل از بالا آمدن ویندوز چند بار کلید F8 را بزنید. برای ورود به رجیستری دستور regedit را اجرا کنید.

در حالت Safe Mode به این کلید در رجیستری بروید:

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\ESET\ESET Security\CurrentVersion\Info

و مقدار PackageFeatures  را طبق جدول ذیل تغییر دهید:

نسخه

محصول

مقدار PackageFeatures

5

NOD32 Antivirus

1

Smart Security

1

6

NOD32 Antivirus

20

Smart Security

51

7

NOD32 Antivirus

24

Smart Security

54

8

NOD32 Antivirus

24

Smart Security

54

با این کار دکمه Edit فعال شده می توانید مسیر فولدر آپدتهای آفلاین را به آن بدهید و یا از سرور آپدیت نود32 در سایت EsetUpdate.ir استفاده نمایید.

برای رفع مشکل نارنجی شدن آیکون آنتی ویروس، در تنظیمات نرم افزار به قسمت System Updates بروید و آن را بر روی No Updates قرار دهید.

نظرات  (۲۸۸)

ممنونم عالی بود
پاسخ:
ممنون از لطف شما
۲۴ دی ۹۹ ، ۱۳:۳۹ گوگل دیتابیس
خیلی ببخشید به روز نمیکنید؟
سلام عالی بودین
منم یک لوله بازکنی خوب میشناسم میگن

لوله بازکنی تهران
سلام
خیلی ممنونم بابت زحماتتون.
اقا کار کرد اولین وبلاگی بود که کار کرد آپدیت آفلاینش.
یوزر پسورد نود 32
دمت گرم
لایسنس نود 32
خسته نباشید.
دست شما درد نکنه
آپدیت نود 32
۱۴ مرداد ۹۸ ، ۲۲:۱۵ امیرحسین غلام نژاد
عالی بود
دست شما درد نکنه
آپدیت نود 32
بنده هم در زمینه لوله بازکنی و تخلیه چاه پیروزی و لوله بازکنی و تخلیه چاه پاسداران فعالیت می کنم
همچنین به آموزش برنامه نویسی و آموزش C++ هم آشنایی دارم.
خوشحال میشم به سایت بنده هم سر بزنید.
لوله بازکنی و تخلیه چاه تهران




عالی بود استفاده کردیم D:
مطالب عالی
حرف ندارین
فقط اشکال نداره از مطالب تون اسفاده و انتشار دهیم؟
پاسخ:
سلام
تمامی مطالب با ذکر منبع قابل نشر است
با تشکر از شما
پاسخ:
سلام 
ممنون از لطف شما
باسلام واحترام.ضمن تشکر.چرا وقتی گزینه دریافت فایل آبدیت رامی زنیم.فایل دانلود رانمی آورد. ممنون
پاسخ:
سلام
بررسی شد موردی نداشت و ضمنا آپدیت جدید را آپلود نمودم و فقط در سایت پیکو فایل کمی حالت صفحه تغییر یافته است
سلام خسته نباشید.من انتی ویروسموپاک کرده بودم والان که نصب میکنم ازم لاسینس میخوادولاسینس روهم به درستی واردمیکنم.بالپ تاپم‌مشکلی نداره .اماآپدیت نمیکنه.لطفاکمک کنید.ممنونم اززحماتتون
پاسخ:
سلام
ورژن آنتی ویروس را اعلام نفرموده اید
باسلام.چرا آبدیت دانلود نمی شود؟ممنون اگه راهنمایی کنید.
پاسخ:
سلام
بررسی شد مشکلی وجود ندارد 
باسلام واحترام.لطفا آبدیت جدید .ممنون
پاسخ:
سلام
پیکو فایل مشکلی داشت و چون آپلود سنترهای دیگر در اینترانت فعال نیستند لذا سعی میشود از پیکوفایل برای آپلود ها استفاده شود

سپاس
پاسخ:
سلام
ممنون از لطف شما
سلام
این سایت هم یوزر پسورد رایگان منشتر میکنه
دمتون گرم
اطلاعاتتون کاربردی بود
با سلام و تشکر از زحمات شما استاد گرامی
چرا لینک دریافت نرم افزار نود 32 غیر فعاله؟
پاسخ:
سلام
ضمن تشکر از توجه شما ؛ بررسی مجدد شد و لینک ها فعال هستند
ممنون به خاطر زحماتی که میکشین
پاسخ:
سلام
ممنون از لطف شما
تشکر ویژه بابت زحمتی که می کشید
پاسخ:
سلام
ممنون از لطف شما
آقا بسیارمتشکرم ممنونم خیلی لطف کردین
پاسخ:
سلام
ممنون از لطف شما
مرسی از زحماتتون ، عالی بود 👍
پاسخ:
سلام
ممنون از لطف شما
باسلام .میبینیم که بازهم به موقع زحمت کشیدین .............دستتون طلا .....همانا فقط عبادات روی گرداندن به چپ وراست نیست....(قرآن کریم )
پاسخ:
ممنون از الطاف شما
عالی هستین.از بقیه خیلی بهترین.خدا خیر دهد شما را
باسلام این وین رار واقعا لازم بود دمت گرم خسته باشی و پیشاپیش عیدتان هم مبارک
خدا خیرتون بده
هر سایتی میری یک مشت لینک داغون و خراب دارن فقط که بی فایدس
بهترین کار همینه که شما میکنید
فایلش رو میگذارید 1 سایت مخصوص آپلود و بسیار راحت
پاسخ:
ممنون از الطاف شما
باسلام .حل شد داداش غیر از تشکرفراوان با چه زبانی می توان این خدمت شمارا پاس داشت ؟.ای نجات دهنده سیستمهای آموزشگاهها
پاسخ:
سلام
الطاف شما نوید بخش و یاری دهنده خدمت رسانی من است
ممنون از اظهار لطف شما
باسلام وخدا قوت وتشکر ویژه از زحماتتان .این آپدیت جدید اکسترا نمی شود بررسی کنید سپاسگزار خواهیم شد .
پاسخ:
سلام
با تشکر از حسن نیت شما آپدیت مورخ 29 بهمن در وب آپلود شد
سلام اقا دستت درد نکنه . خیلی گلی
پاسخ:
سلام
ممنون از لطف شما
با سلام
از زحمات شما سپاسگزارم . بسیار عالی و راحت
پاسخ:
سلام
ممنون از لطف شما
خوبه.
باسلام وممنون ازسایت خوبتون.لطفا آبدیت جدیدنود رادرسایت بزارین .ممنون
۱۶ آبان ۹۶ ، ۲۲:۵۹ لینک کانال تلگرام
سلام تشکر عالی بود
در مرحله آخر ارور میزنه برای پسورد هر پسورد رو میزنم قبول نمی کنه .مشکل از کجاست؟؟؟؟
پاسخ:
سلام
یوزر و پسوردهای جدید را امتحان فرمایید
سلام من استفاده کردم عالی بود
با سپاس
پاسخ:
سلام 
از لطف شما ممنون
با سلام خدمت مدیر محترم
خواستم بپرسم نود 32 یا eset با برنامه توصیفی مدارس سازگار دارد یا نه
پاسخ:
سلام
خوشبختانه از هیچ مدزسه ای که دارای ویروس کش نود32 است مورد خاصی گزارش نشده است
سلام دوستان ارزوی موفقیت براون دارم یه سوال داشتم من انتی ویروس ورژن 8 نصب کردم تو اپدیت مشکل داره ایا میشه اپدیت افلاین شد؟توضیع بدید با تشکر
پاسخ:
سلام
نود 32 از ورژن 9 به بعد با آپدیت آفلاین مشکل دارد و شما میتوانید با توجه به راهنمای زیر قسمت ادیت را فعال نمایید

دانلود فایل راهنما اینجا




دم شما گرم
پاسخ:
سلام
ار لطف شما ممنون

سلام من اپدیت افلاین دانلود کردم ولی باز نمیشه پسورد میخواد برای از حالت زیپ خارج شدن . لطفا رهنمایی کنید مرسی
پاسخ:
سلام
مجددا فایل ها را بررسی نمودم و بدون رمز از حالت فشردگی خارج شده و قابل به روزآوری است 
ضمنا نود32 این وبلاک را بلوکه کرده و لازم است با توجه به راهنمای رفع بلاک توجه نمایید
۲۲ تیر ۹۶ ، ۱۶:۴۷ محمدعلی اطمینانی
سلام

من محمدعلی اطمینانی هستم - در ادارهآموزش و پرورش بیرجند کار می کنم
سایتی هم برای فروش لایسنس های اورجینال نود 32 دارم.

برای مدارس با تخفیف ویژه لایسنس رو می تونم بهتون بدم- حتما با خودتون می گید که از یوزر و پسوردهای یک ماه استفاده می کنید و یا آفلاین آپدیت می کنین ولی باید بگم که این آپدیت ها کامل نیستند و مشکلات دیگری هم دارند.

من لایسنس ها رو در سایت خودم با قیمت 40000 تومان می فروشم در زمان که تخفیف دریم هم 24000 تومان (از الان تا یک ماه دیگه تخفیف داریم) ولی به مدارس با قیمت 15000 تا 18000 می تونم بدم.
اگر واقعا برای مدرسه خواستید با من تماس بگیرید : 09151603931
و بگید که برای مدرسه می خواید لایسنس رو و انصافاً هم روی سیستم مدرسه استفاده کنید چون برای مدرسه به این قیمت می دم نه برای ستفاده شخصی
عالی است
پاسخ:
سلام
ممنون از لطف شما
نود 32 این وب را بلاک نمده است لطفا راهنمای زیر را جهت اصلاح وب مطالعه فرمایید 



خیلی ممنون
پاسخ:
سلام
از لطف شما ممنون و یاد آوری مینماید نود32 سایت را بلاک نموده و شما میتوانید با دانلود فایل زیر اقدام به شناسایی سایت نمایید
۲۵ خرداد ۹۶ ، ۱۰:۴۷ مجید دلبری
سلام، ببخشید کدهای لاینسسی که برای ورژن های 9 و 10 قرار دادید نرم افزار رو اکتیو نمیکنه و ارور استفاده شدن میده.لازم به ذکر هست که تمامی کدها امتحان شد
پاسخ:
سلام
فعلا کد جدید در وب نیست و علت آن تهدید به بلاک از نود32 میباشد 
ورژن من 8 و آپدیت نمیشه لطفا راهنمایی کنید
پاسخ:
سلام
راهنمای تغییرات در ویندوز را در وب قرار داده ام لطفا مطالعه نمایید
راهنما جهت دانلود اینجا
بسیار سپاسگذارم
پاسخ:
سلام
ممنون و سپاسگزار
۱۱ خرداد ۹۶ ، ۰۰:۳۱ لینک کانال تلگرام
سلام ممنون
سپاس
پاسخ:
سلام
ممنون و سپاسگزار
با سلام
نود 32 ورژن 7.
با سلام و خسته نباشید خدمت شما.
مدتیه هرچی فایل آپدیت رو دانلود میکنم آنتی ویروسم رو آپدیت نمی کنه...!!!!!!!!!!
لطفا کمکم کنید. ممنون از زحمات شما.
پاسخ:
سلام 
ورژن ویروس کش را اعام نفرموده اید
۰۱ خرداد ۹۶ ، ۱۸:۴۴ مجید فیروزبخت
سلام .
ممنون از زحمات شما . انشاالله موفق باشید
پاسخ:
سلام
از لطف شما سپاسگزارم
سلام عالی بود موفق باشید
پاسخ:
سلام
از لطف شما سپاسگزارم
سلام عالی بود موفق باشید
باسلام ممنون از زحمات شما بزرگوار . بسیار عالی بودبهره بردیم
پاسخ:
سلام
از لطف شما سپاسگزارم
با سلام : با سپاس از لطفتون بسیار عالی بود . ممنـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــون
پاسخ:
سلام
از لطف شما سپاسگزارم
با سلام خدمت شما.ممنون از زحماتتان.سیار عالی بود
پاسخ:
سلام
از لطف شما سپاسگزارم
ممنون از سایت خوبتون
پاسخ:
سلام
از لطف شما سپاسگزارم
salam, ye dnya mamnoon, movafagh bashid
پاسخ:
سلام
از لطف شما سپاسگزارم
عالی بود موفق باشید
عالی بود موفق باشید
سلام خداقوت اقادمتون گرم

پاسخ:
سلام
از لطف شما ممنون
۰۶ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۰:۲۹ http:// Fazkhone.blog.ir
عالی هستین
پاسخ:
سلام
از لطف شما ممنون
بسیار ممنون
پاسخ:
سلام
از لطف شما ممنون
سپااااااس
پاسخ:
سلام
از لطف شما ممنون
من خیلی وقت هست که از خدمات smart security استفاده می کنم وخیلی راضیم و ازشما بابت آپدیت ها کمال تشکر را دارم ،همیشه سلامت و شاد باشید.
پاسخ:
سلام
از لطف شما ممنون
سلام ، خسته نباشید
آقا یه دنیا ممنون
بدون دردسر تونستم نود رو آپدیت کنم
پاسخ:
سلام
از لطف شما ممنون
عالیه ممنون
پاسخ:
سلام
از لطف شما ممنون
خدا خیرت بده دم عیدی هر چی
ارزو داری بر اورده بشه
پاسخ:
سلام
از لطف شما ممنون
۲۰ اسفند ۹۵ ، ۰۷:۳۱ الیاس زنگنه
خیلیی ممنونم از سایت تون خیلی بدردم خورده تا هالا
۱۶ اسفند ۹۵ ، ۰۸:۳۸ علیرضامرادیان
ممنون ازآپدیت هایی که زحمت آن ه ها رامی کشید.خدا قوت
پاسخ:
سلام
ممنون از لطف شما
خیلی عالیه .
موفق باشید
پاسخ:
سلام
ممنون از لطف شما
سلام و خسته نباشید . خیلی خوب بود با تشکر
پاسخ:
سلام
ممنون از لطف شما
سلام و خسته نباشید. این اواخر آپدیت ویروس یاب ها دیر به دیر و با تاخیر روی وبلاگ گذاشته میشه. لطفا منظم تر انجام بدید. ممنون
پاسخ:
سلام
ممنون از لطف شما و ضمنا گاهی مشکل اینترنتی پیش می آید و از طرفی نود32 این سایت را بلاک کرده و راهنمای رفع بلاک به شرح ذیل است 
آیا وزژن 10 آپدیت آفلاین داره؟؟؟
تنظیماتش چطوریه؟
پاسخ:
سلام
تمامی ورژن ها آپدیت آنلاین و آفلاین دارند و لیکن در حال خاضر بهتر است جهت بروزرسانی نود9و10 از لایسنس آنها استفاده نمایید

لایسنس آپدیت نود 32 وژن 9 و 10

XUUE-XHRK-PJCU-N5FB-7ERV

N838-X686-6CMH-2KVM-CRPN

K95T-XSFU-HVR8-323W-R747

لایسنس آپدیت اسمارت سکوریتی ورژن 9 و 10

X2JW-XP2D-ATK3-FDHE-4SE8

FNGG-XR9G-F4W9-2G2B-WBT7

HJVX-XX32-4A3W-DEF3-KWEC

با سلام لطفا جدید ترین آپدیت را بگذازید
پاسخ:
سلام 
ان شاالله 
با سلام
نحوه فعال کردن Edit زمانی که این گزینه در نود32
ابتدا F5 سپس از لیست چپ Computer را انتخاب نموده و سپس از زیر شاخه ها HIPS را انتخاب نموده و به ترتیب تیک گزینه های Enable Self-defense و Enable HIPS را برداشته شود.
در آخر در صورت نیاز سیستم ریست گردد.
چوخ چوخ ساغولون الله یورماسین چوخ عالی
یاشاسین قوشاچای
پاسخ:
سلام
ممنون از لطف شما 


ممنون بابت مطلب
پاسخ:
سلام
ممنون از لطف شما
با سلام ممنون از نسخه 5 نود 32 استفاده می کنم.با مسیری که شما فرمودید رفتم اما هر کاری کردم نتونستم گزینه Edite رو فعال کنم.لطفا راهنمایی بفرمایین.
پاسخ:
سلام
در ورژن 5 بایستی کلید f5 را بزنید و وارد edite شوید
با سلام خدمت استاد بزرگوار لطفا در صورت امکان آپدیت نود32 رو به روز بزارین واقعا از سایت مفیدتون کمال تشکر را داریم.
پاسخ:
سلام
ممنون از لطف شما 
۲۸ بهمن ۹۵ ، ۱۳:۳۵ سیدمحمدنقوی از تبریز
با سلام و احترام و تقدیر از زحمات شما
اخیرا با اینکه بصورت آفلاین آنتی ویروس ام رو آپدیت می کنم آنتی ویروس عمل نمی کنه و error می ده و به سایت اصلی آنتی ویروس هدایت می کنه که رفتن به اون سایت هم مشکل رو حل نمی کنه . اگه امکان داره راهنمایی بفرمائید. دعاگوی شما
پاسخ:
سلام
ممکن است یکی از فایل های اجرایی آنتی ویروس شما مختل شده و نظر من نصب مجدد نرم افزار است و در وب ورژن 7 را آپلود نموده ام
۲۶ بهمن ۹۵ ، ۱۵:۱۸ فاطمه سرابندی
سلام بسیار عالیه. واز زحماتتون بدینوسیله قدردانی می شود.
پاسخ:
سلام
ممنون از اظهار لطف شما
چوخ چوخ ممنون . یاخچده چوخ یاخچده . ساغول
پاسخ:
سلام
شاد یاشاین
سلام لینک دانلود آفلاین آنتی ویروس خرابه لطفا لینک رو عوض کنید
پاسخ:
سلام
بررسی شد موردی نبوده و لیکن آپدیت جدید آپلود شد
خیلی عالیه من همیشه به سایت شما سر میزنم این بخش اپدیت فوق العادس امیدوارم بازم اپدیت بزارید.مرسی.
پاسخ:
سلام
ممنون از اظهار لطف شما
لینک دانلود شما فیلتر شده؟
با فیلتر شکن وارد شدم لینک دانلودخراب بود
پاسخ:
سلام
فرمایش شما را در رایانه های دیگر آزمایش نمودم موردی نبوده و فایل ها قابل دانلود کردن بودند
۱۵ بهمن ۹۵ ، ۱۶:۰۴ ائل ایگیدی - منصور
چوخ گوزل و تشکرلر
پاسخ:
شاد یاشاین
 سنندجده اولان قارداشلار خوش یاشاین
عالی بود
پاسخ:
سلام
ممنون از لطف شما
۰۹ بهمن ۹۵ ، ۰۰:۳۱ سلام و سلامتی
خیلی ممنون خداوند بلاها رو از شما دور کنه
پاسخ:
سلام
از لطف شما ممنون
سلام ممنون از سایت حوبتون اگه میشه زود تر سایت را اپدیت کنید خیلی عالی هست
پاسخ:
سلام
از لطف شما ممنون 
مرسی ازلطفتون فقط زودزودبزارید
پاسخ:
سلام
ممنون
چرا اپذیت نود 32 رو خیلی دیر برئز میکنین؟
پاسخ:
سلام
ممنون
خیلی با حالی دمت گرم
پاسخ:
سلام
ممنون
خدا خیرت بده ... مرسی
ممنون و سپاسگزار
مرسی خیلی دنبال آفلاین آپدیت بودم
خوبه اگه ویروس رو شناسایی کنه
کاش بیشتر فعال باشه.
۲۷ دی ۹۵ ، ۱۸:۴۸ الناز محمدی
سلام ممنون عالی بود
۲۶ دی ۹۵ ، ۰۱:۲۹ سیدمحمدنقوی از تبریز
باتقدیم سلام
خدا خیرتان دهد ؛ خداحافظ وجود شریفتان
۲۵ دی ۹۵ ، ۲۳:۳۸ علی اصغر
تشکر و سپاس
سلام.ممنونم. بسیار زحمت کشیدید
خیلی خیلی ممنون لطف کردن خدایی،،
سلام ممنون
۱۷ دی ۹۵ ، ۱۶:۲۱ الناز محمدی
سلام تبادل لینک میکنید؟
سلام مطالب عالی بود توپ همچین سایت درس درمونی ندیده بودم خسته نباشید من سوو وب سایت هاستینگ پنل هستم اگربرا تبلیغ تبادل میزنین با شماره 9308392005 تماس بگشر با تشکر از اطلاعات خوب وب شما
عالی بود ممنون از سایت شما
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما
اینجانب از زحمات شما تشکر و قدردانی دارم و ان شالله موفق و سربلند باشید.
یا علی
دمت گرررررررم مشتی هستی
با سلام
با تشکر فراوان .واقعه این سایت بی نظیره
با سلام.یوزر و پسوردتو وب بذارید4 ESET smart security
۰۶ دی ۹۵ ، ۱۵:۲۷ Morteza Kashani
دوستان میتوانند لایسنس قانونی این محصول رو برای جدید ترین ورژن شرکت ESET یعنی ورژن ۱۰ ، از طریق نمایندگی نود۳۲ و کسپرسکی در ایران بصورت آنلاین تهیه نمایند . لایسنس های خریداری شده بنام شما ثبت میشوند و قابلیت استعلام از این دو شرکت قدرتمند را دارند. در ضمن پس از اتمام اعتبار میتوانید لایسنس خودتان را با ۳۰% تخفیف تمدید نمایید .
همکاران من در شرکت ایده ارتباط تراشه برای شما دوستان عزیز پشتیبانی رایگان هم درنظر گرفته اند .
و در آخر بجای یکسال شما میتوانید با تهیه لایسنس ۳ساله ، به قیمتی مناسب از یک تکنولوژی امن لذت ببرید .
http://www.chipic.ir/shop
عااااااالی بود
مچکرم
پاسخ:
سلام
ممنون از لطف شما
سلام

لطفا یه فکری هم برای 64 بیت بکنید

سپاسگزارم

تندرست باشید
پاسخ:
سلام
جون این وب برای ارتباط با مدارس ایران انتخاب شده و برنامه های مدارس فقط روی 32 بیتی فعال میشوند لذا با عرض معذرت از درخواست شما معذوریم و شما میتوانید خواسته های خویش را در سایت هایی نظیر سافت گذار جستجو نمایید و ضمنا چون سایت مورد اشاره از طرف نود32 بلوکه شده در موقع ورود به سایت بایستی نود خود را دی ایبل نمایید
سلام ممنون میشم اگه به ایکیلم اپدیت بروز ارسال کنید
پاسخ:
سلام
بعلت بلوکه کردن اکثر سایت ها از طرف شرکت نود مشکلاتی بوجود آمده لذا ان شاالله در صورت رفع مشکلات حتما درخواست شما را اجرا خواهیم کرد
عالی بوددستتون درد نکنه
به دردم خورد
ممنون از زحماتتون
پاسخ:
سلام
سپاسگزار از لطف شما
۲۹ آذر ۹۵ ، ۲۰:۳۸ امیر بیرانوند
سلام
خیلی ممنونم بابت آپدیت آفلاین
عالی بود
پاسخ:
سلام
ممنون از اظهار نظر و لطف شما
سلام، از اینکه این آپدیتها را رایگان در اختیار همه قرار میدین تا استفاده کنند از شما تشکر می کنم. خدا خیرتان دهد. خسته نباشید.
پاسخ:
سلام
ممنون از اظهار نظر و لطف شما
مرسی عالی بود
پاسخ:
سلام
از لطف شما سپاسگزارم
۲۵ آذر ۹۵ ، ۱۶:۰۷ علی امیری
سلام. اسیت اسمارت ورژن 9 ،، چه کدی باید تو جیستری بزنیم تا طریقه افلاینش فعال بشه؟؟؟
پاسخ:

سلام

طبق گفته سایت شرکت نود32 آپدیت آفلاین در ورژن9 برداشته شده است.

برای آپدیت باید از یوزر و پسورد ماهانه رایگان که در سایت ها ارائه میشه استفاده کنید.

۲۴ آذر ۹۵ ، ۱۵:۰۷ مرد تنهای شب
ممنون هموطن
پاسخ:
سلام
روزگار بر شما هموطنان دور از مام وطن خوش باشد
سایت خیلی عالیه مرسی
پاسخ:
سلام
ممنون از لطف شما
عالی بود
پاسخ:
سلام
ممنون از لطف شما
باسلام در ورژن 9 باتوجه به وارد کردن Code & Key License وقبولی آن,ولی نرم افزار آپدین نمیشه و همچنان به رنگ نارنجی است,ضمنا 13 روز تا انقضای
آن زمان دارم.ممنون
پاسخ:
سلام
لطفاً به نوع آنتی ویروس ESET Smart Security  و یا   ESET Nod32 Antivirus   توجه فرمایید



سپاس فراوان
پاسخ:
سلام
ممنون از اظهار لطف شما ( شاد یاشاین )
ممنون دمت گرم
پاسخ:
سلام
از لطف شما ممنون
سلام ببخشید چرا ورژن 9 اپدیت نمیشه من پسورد رو وارد نود میکنم ولی ارور میده! لطفا راهنمایی بفرمایید
پاسخ:
سلام

طبق گفته سایت شرکت نود32 آپدیت آفلاین در ورژن9 برداشته شده است.

برای آپدیت باید از یوزر و پسورد ماهانه رایگان که در سایت ها ارائه میشه استفاده کنید.

۱۲ آذر ۹۵ ، ۱۹:۲۱ دانلود تلگرام
عالی بود
پاسخ:
سلام
از اظهار نظر شما ممنون
زنده باد...
پاسخ:
سلام
از اظهار نظر شما ممنون
ممنون از سایت خوبتون.عهمیشه موفق باشید.
پاسخ:
سلام
ممنون از لطف شما
یاشاسین اورکده یاشایان اوغولاری
پاسخ:
سلام
شاد یاشاین
۰۵ آذر ۹۵ ، ۲۱:۰۸ سید محمد نقوی از تبریز
با سلام و احترام دعاگوی شما هستم از خداوند متعال برای شما و خانواده محترم تان سلامتی مسئلت می نمایم .
پاسخ:
سلام
ممنون از لطف شما
سلام
فعال کردن ادیت رو بیشتر توضیح بدید یا فیلم اموزشی بزارید اف 8 رو که من زدم این میاد بعدش باید چکار کنم؟
http://uupload.ir/files/5brc_img_20161125_121640.jpg
پاسخ:
سلام
f5 را وارد یا به قسمت setup بروید و راهنمایی لازم در فایل ذیل آمده است
سلام....ممنون از سایت خوبتون.
فایل رار پسورد هم داره؟ آخه هرچی گشتم تو سایت از پسورد خبری نبود
پاسخ:
سلام
جهت راحتی استفاده کنندگان تمام دانلود ها بدون پسورد هستند
سلام وخداقوت ،از زحمات شما ممنونم.
پاسخ:
سلام
از اظهار لطف شما سپاسگزارم
درود بر شما
سپاس از بزرگواری شما
پاسخ:
سلام
از اظهار لطف شما سپاسگزارم
مرسی کارم انجام شد
پاسخ:
سلام
از اظهار لطف شما سپاسگزارم
خیلی کارت درسته عالیه
پاسخ:
سلام
از اظهار لطف شما سپاسگزارم
ممنون اززحمات شما
پاسخ:
سلام
پاینده باشید
ممنون دوست عزیز
داش خیلی کارت درسته
پاسخ:
سلام
ممنون از لطف شما
سلام

ازتمام همکاران عزیز تشکرمی کنم
عالیییییییییییییه
پاسخ:
سلام
ممنون از لطف شما
سلام ببخشید ویندوز من ۷ گزینه استرکت فایل نداره این فایل از فشردگی خارج نمیشه چیکار کنم
پاسخ:
سلام
با winrar میتوانید فیل های فشرده را باز نمایید 
دانلود فایل از لینک زیر 
سلام دوست عزیز دست مریزاد ؛ بدینوسیله خواستم نهایت سپاس خویش را اعلام کنم ؛ توفیقاتتان مزید
پاسخ:
سلام
لطف شماست که قوت قلبی جهت ادامه فعالیتها را برای من فراهم مینماید؛ سپاسگزارم
بسیارعالی
پاسخ:
سلام
ممنون از لطف شما
سلام دستتون درد نکنه
پاسخ:
سلام
از اظهار لطف شما متشکرم
سلام.خسته نباشید.میخاستم بدونم شما هر چند وقت یکبار آپدیت آفلاین قرار میدهید
پاسخ:
سلام
معمولاً آپدیت ها را هفتگی تهیه و در وب قرار میدهم 
سلام
نود فعال بوده
تاریخ سیستمم هم درسته
و اما از ی سایت دیگ دانلود کردم و مجددد آپدیت کردم مشکل حل شد نمیدونم یا از شما واقعا برای یکسال پیشه یا نمیدونم چی میتونه باش!
در ضمن بنده کاری ب نظر بقیه دوستان ندارم دارم خودم ب عینه تاثیرشو میبینم
پاسخ:
سلام
از اینکه مشکل شما حل شده خوشحالم
اغا یاشیاسان
پاسخ:
سلام
شاد یاشاین
سلام من حدود یکسال پیش نود رو آپدیت کرده بودم و هنوز رنگش سبز بود اما به محض دانلود و آپدیت با فایل شما رنگش قرمز بود این ینی فایل مال بیشتر از یکسال پیشه!!!!اگر غیر از اینه لطفا توضیح بدید
والا حجم اینترنتم حروم کردم
پاسخ:
سلام
چند دلیل میتواند باعث اینکار شود 
1- لطفا به ساعت و تاریخ دستگاهنان نگاه کنید 
2 - ممکن است نود شما اکتیو نبوده
3 - خوشبختانه تا امروز مشکلی از نظر آپدیت نبوده و میتوانید به نظرات استفاده کنندگان توجه فرمایید
دمت واقعا گرم
پاسخ:
سلام
ممنون از لطف شما
یعنی دمتون گرم
فکر نمیکردم به این راحتی بتونم آپدیتش کنم
پاسخ:
سلام
ممنون از لطف شما 
واقعاً‌ممنون از این امکاناتی که فراهم میکنید
پاسخ:
سلام
ممنون از لطف شما 
دستت درد نکنه
پاسخ:
سلام
ممنون از لطف شما 
سلام و عرض خسته نباشید..
واقعا ممنونم از شما...
پاسخ:
سلام
از اظهار لطفی که میکنید ممنون و سپاسگزارم
خیلی ممنون ازاین آپدیت ها
پاسخ:
سلام
از لطف شما ممنون
با سلام
فایل جدید آپدیت نود رو نمیزارین ؟این فایلو دانلود کردم ولی آپدیت نمیشه.....؟
پاسخ:
سلام
خوشبختانه تا حدودی سرورهای سایت اصلاح شده و آپدیت جدید در وب گذاشته شده است
تشکر خیلی اوکیه من هر چند یه بار استفاده میکنم عالیه
پاسخ:
سلام
از لطف شما ممنون
برای نود9 هرماه باید لایسنس جدید وارد کنم؟
پاسخ:
سلام
چون آپدیت ها و لایسنس ها رایگان است لذا محدودیت تاریخی دارند
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما و دست اندرکارانتان .
خیلی ممنون بابت کار بسیار عالی شما .
آپدیت جدید رو هنوز نگذاشته اید ؟؟؟؟
پاسخ:
سلام
با توجه به اشکالات سروری ان شاالله بعد از رفع مشکلات در خدمت خواهم بود
salam age mishe hamishe be roz bezarin up deyt ro alan man in ke gozashtin aval aban maho rikhtam vali ye hafte ke bod dobare ghermez shode
پاسخ:
سلام
با توجه به اشکالات سروری ان شاالله بعد از رفع مشکلات در خدمت خواهم بود
سلام.لطفا اگر ممکنه راهنمایی بفرمایین از کجا ورژن انتی ویروسمو بفهمم.نود32 هست ولی ورژنشو نمیدونم واینکه اون قسمت که انتی ویروس ویروس پیدا میکنه من بعدش باید چه جوری اونارو ازبین ببرم.سپاس
پاسخ:
سلام
ساده ترین روش این است که روی آیکون نود در کنار ساعت (نواروظیفه ) نشانگر ماوس را بنشانید و ورژن اعلا ممیشود
تشکر
ممنونم
دائم پیام میداد یوزر نیم و پسورد عوض کن هر چی میزدم قبول نمیکرد میگفت قدیمیه

خدا خیرتون بده
سلام

ممنون دوست عزیز. من استفاده کردم و سبز شد. ولی داستان اکتیو کردن چیه؟ به من میگه اکتیو نیست. چه جوری باید اکتیو کنم؟
پاسخ:
سلام هموطن گرامی
ورژن نود شما چند است؟
ضمنا اگر از ورژن 7 استفاده مینمایید فایل نصبی بدون دردسر را در لینک زیر گذاشته ام و میتوانید دانلود و نصب نمایید


با سلام و تشکر از سایت خوبتون
میشه روش فعال کردن دکمه Edit در نود 32 ورژن 9 را با استفاده از Hkey آموزش بدید. در سایت برای همه ورژنه عدد PackageFeatures هست غیر از ورژن 9.ممنونم
پاسخ:

سلام

طبق گفته سایت شرکت نود32 آپدیت آفلاین در ورژن9 برداشته شده است.

برای آپدیت باید از یوزر و پسورد ماهانه رایگان که در سایت ها ارائه میشه استفاده کنید.

۰۱ آبان ۹۵ ، ۰۸:۰۷ حامد روشنی
ممنونم ازتون خوبه که سایت همیشه فعالی دارین
پاسخ:
سلام
از اظهار لطف شما سپاسگزارم
خیلی عالی و خوب و مفید.تشکر
پاسخ:
سلام
از لطف شما ممنون
۲۸ مهر ۹۵ ، ۰۵:۱۲ معصومه فرخ
با سلام
بسیار عالی واقعا دستتون درد نکنه
میشه لطفا آپدیت endpoint را هم بذارید
روی لپ تاپم نصبه گزینه uninstall نداره آپدیت هم نمی شه
لپ تاپم رو مملو از ویروس کرده
لطفا راهنمایی بفرمایید.
با تشکر فراوان
پاسخ:
سلام
شما میتوانید از طریق کنترل پانل و در xp از قسمت اضافه و یا رمو کردن پروگرام و win7 قسمت پروگرام و فیوچر نسبت به حذف ویروس کش خود اقدام نمایید و ضمنا نظر من نود32 ورژن 7 است که راخت نصب و آپدیت میشود و ضمنا راهنمای فعال سازی قسمت edit در سایت آمده است


لینک دانلود نود 32 ورژن 7

داداش اپدت اف لاین ورژن هاشو جدا جدا بزار،نه یکی تو چند ورژن
پاسخ:
سلام
از حسن نظر شما ممنون و لیکن برای اینکار بایستی سرورهای خاصی در اختیار باشد و هزینه داشتن سرور اختصاصی بالاست و حتی اگر توجه داشته باشید تمامی سرورهایی که برای ژآپلود فایل ها فعال هستند از معقله آگهی استفاده میکنند
۲۷ مهر ۹۵ ، ۱۵:۴۶ mohammad mostafaee
سلام واقعا ممنونم خیلی مفید بود اگر ممکنه اپدیت های بعدی رو هم بزارید
واقعا دستتون درد نکنه خیلی مفید بود اگر ممکنه اپدیت های بعدی رو هم بزارید
پاسخ:
سلام
ممنون از لطف شما 
معمولا هرهفته آپدیتهای نود را تجدید میکنم و آپدیت های قبلی را کنسل میکنم تا کارآیی وب دچار مشکل نشود
واقعا دمتون گرم اگر ممکنه اپدیت های بعدی رو هم بزارید
پاسخ:
سلام برادر محمود  و محمد با آپ پی مشترک
ممنون از لطف شما 
معمولا هرهفته آپدیتهای نود را تجدید میکنم و آپدیت های قبلی را کنسل میکنم تا کارآیی وب دچار مشکل نشود
ممنون از سایت بسیار خوبتون
درود بر شما,, فقط احساس میکنم بعضی وقتا آپدیت ها قدیمی میشه ولی هنوز روی سایت هست و عوض نشده, من چندبار آتنی ویروسم غیرفعال شد و اومدم از سایت شما اپدیت بگیرم ولی دیدم همون آپدیت قدیمیه هست و به روزتر نشده....... ضمناً از زحماتتون ممنونم دوستان.
پاسخ:
سلام
از حسن نظرجنابعالی ممنون و بعلت اشکالات اینترنتی گاهی آپلود ها به خوبی انجام نمیشود و لذا ممکن است در کپی آدرس اشتباهی سهوا روی دهد
ببخشید تاریخ انقضای این اپدیت17مهرتاچ موقع اس ممنون
پاسخ:
سلام
معمولا تاریخ برای یک هفته در نظر گرفته میشود و خود یک هفته در مقابل ویروسهایی که تولید میشود وقت زیادی است 
ممنون آپدیت عالی بود، هرجا آپدیت میکردم نارنجی میشد ولی انجا آپدیت ها به روز بود بازم ممنون
پاسخ:
سلام
از حسن نظر جنب عالی متشکرم
با عرض سلام و خسته نباشید
خواستم تشکر ویژه کنما ازتون
من زیاد از کامپیوتر اطلاعات ندارم
قبل این فایل به روز آنتی ویروس رو از سایت www.updata98.ir می گرفتم که خیلی منو ازیت میکرد
الان بار 5ام که از سایت شما گرفتم
ممنون از اینکه به فکر مردم هستید
اجرتون با خدا
پاسخ:
سلام بر هموطن گرامی
از اظهار لطف شما بینهایت ممنون و سپاسگزارم
باسلام و عرض خسته نباشید.من از ورژن5سمارت سکوریتی استفاده میکنم.یه سوال داشتم ممنون میشم راهنمایی کنید.این یوزر و پسورد چیست؟دقیقا کجا باید وارد کنم؟آیا وارد کردن یوزر و پسورد الزامی هست؟لطفا کامل بنده را راهنمایی کنید.
پاسخ:
سلام
پسورد و یورز صرفا برای قانونی کرده وقت ویروس کش هاست و لیکن آپدیت به روز رسانی است و ویروسهای جدید را بهتر میشناسد و نظر من استفاده از ورژن 7 است که لینک دانلود آن را در زیر خدمت شما ارایه میکنم 
لینک دانلود 

تشکر از زحماتتان
پاسخ:
سلام
از اظهار لطف شما متشکرم
سلام هرکاری میکنم ارور میده هیچ خطایی هم نمیکنم نتم وصله بدون فاصله میزنم کد هرکدومو به خودش میزنم ولی نمیشه ویروس کش منم ورزن 7 هس ممنون میشم راهنمایی کنین
پاسخ:
سلام
ممکن است فایلی از ویروس کش شما آسیب دیده باشد لذا پیشنهاد میکنم حذف و دوباره نصب نمایید


عزیزان دستتان درد نکنه عالی
پاسخ:
سلام
از اظهار لطف شما ممنون و سپاسگزارم
سپاس ما را بخاطر تمامی زحماتتان پذیرا باشین..........سپاس
پاسخ:
سلام 
ممنون از حسن نظر شما
خیلی ممنون
بسیار مفید بود
پاسخ:
سلام
از اظهار لطف شما ممنون و سپاسگزارم
آقا خدا خیرت بده. دستت درد نکنه.انشاالله هر چی میخوای خدا بهت بده.
پاسخ:
سلام 
ممنون از حسن نظر شما و بنده نیز به نوبه خود از اظهار لطف شما تشکر نموده و دعاگویتان هستم
مر30
پاسخ:
سلام 
ممنون از حسن نظر شما
با سلام
از اطلاعات مفیدتان سپاسگزارم. پاینده باشید
پاسخ:
سلام 
ممنون از حسن نظر شما
خیلی ممنون از اینکه کارمونو را میندازی...خدا کنه این سایتم مثل بقیه اخرش پولی نشه.
پاسخ:
سلام 
ممنون از حسن نظر شما ؛ نظر بنده خدمت رسانی به عزیزان مخصوصا در عرصه تعلیم و تربیت است و هر چند تهیه مطالب و .... بار مالی برای مدیریت هر سایتی را دارد و اما حسن نظر های شما قوت قلبی است تا باشد در راه کمک رسانی به هموطنان بتوانم کار کوچکی را انجام دهم
با سلام و احترام
از زحمات و تلاش شما کمال قدردانی را دارم
چند بار از سایت شما دانلود انجام دادم امروز تصمیم گرفتم تشکر خود را برایتان کتبی ارسال نماییم .
امیداوارم در مراحل زندگی موفق و پیروز باشید.
پاسخ:
سلام
از اظهار لطف شما ممنون و سپاسگزارم
مرسی داش
پاسخ:
سلام
از اظهار لطف شما ممنون و سپاسگزارم
تشکررررر
پاسخ:
سلام
از اظهار لطف شما که یاری بخش و قوت قلب بر من است ممنون
سلام
خیلی ممنون دستتون درد نکنه
پاسخ:
سلام
از اظهار لطف شما که یاری بخش و قوت قلب بر من است ممنون
بسیار ابدیت های شما موثر است.ممون
پاسخ:
سلام 
از لطف شما ممنون
تشکررررررررررررررررررررررر
پاسخ:
سلام 
از لطف شما ممنون
تشکر ویییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییژه
پاسخ:
سلام 
از لطف شما ممنون
سلام دستت درد نکنه عالی بود
پاسخ:
سلام 
از لطف شما ممنون
ممنونم از زحماتی که میکشید دسستتون درد نکنه خدا قوت
پاسخ:
سلام 
از لطف شما ممنون
۲۷ شهریور ۹۵ ، ۱۷:۱۸ ابوالفضل عارفی
خیلیییییییی ممنون
پاسخ:
سلام
از اظهار لطف شما ممنون
سلام مدیر بلاگسل هستم تعرفه تبلیغات پست ثابت در همین مطلب چقدر هست برام ایمیل کنید و همچنین اگر تمایل داشتید می تونم لینک آپدیت آفلاین ورژن 9 رو هم با آموزشش به شما بدم
پاسخ:
سلام
چون این وب را جهت راهنمایی مدارس ساخته ام لذا فعلاً از گداشتن تبلیغات معذورم و ضمناً مدارس از اینترانت استفاده میکنند و نمی شود آپدیت ویروس کش ها را مستقیماً انجام داد لذا از حسن توجه شما ممنونم
سلام خیلی عالی بود دستت درد نکنه پایدار باشید
پاسخ:
سلام
از لطف شما ممنون
اعظم
مرسی عالی بود
پاسخ:
سلام
از اظهار لطف شما ممنون
یعنی عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالی.ایول
پاسخ:
سلام
از اظهار لطف شما ممنون
یه تشکر اساسی بابت این پست
خسته نباشید
خیلی خیلی ممنون
پاسخ:
سلام
از اظهار لطف شما ممنون
سلام
ممنونتم
خسته نباشی
دمت گرم
پاسخ:
سلام
از اظهار لطف شما ممنون
سلام
چطور میشه آپدیت NOD32 Antivirus8 یک سیستم رو روی سیستمهای دیگه نصب کرد؟بدون اینکه مجبور به اتصال به اینترنت باشی.
با سپاس
پاسخ:
سلام
ساده ترین راه استفاده از نرم افزار پشتیبان گیری است که نمونه آن را جهت دانلود در لینک زیر آپلود نموده ام 

اینجا کلیک کنید
تشکرات ارادت ازشهرضا
پاسخ:
سلام
از اظهار لطف شما ممنون
سلام و خسته نباشید حساااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااابی
انصافاً دمتون گرم
کارتون بیسته
پاسخ:
سلام
از لطف و اظهار نظر شما ممنون
کدآپدیت آنتی ویرویس هر چی زدم نشد
من این رو می خوام

کد پسورد این رو می خوام


smart security 8 username and password

پاسخ:
سلام
ممکن است در نصب آنتی ویروس یا نرم افزاری که تهیه کرده اید نقصی باشد و نظر من نود7 است که لینک آن را در زیر اعلام میدارم 
با سلام و خسته نباشید
آپدیت های ESET Smart Security برای نسخه های 32بیتی هیچ مشکلی ندارند و بسیار سپاسگذارم ولی زمانی که همین آپدیت را برای نسخه 64 بیتی از ESET Smart Security استفاده می کنم در زمان پایان آپدیت پیغام خطایی را میدهد
لطفا راهنمایی بفرمایید
پاسخ:
سلام
چون این وب جهت یاری رساندن به همکاران در مدارس است لذا نرم افزارهایی که با ویندوزهای 32 بیتی سازگاری دارند تهیه و در اختیار عزیزان قرار داده میشود و متاسفانه نرم افزارهای آموزشی در ویندوزهای 64 بیتی کارایی خوبی ندارند
آقا خداقوت
سپا از زحماتتون
پاسخ:
سلام
از لطف و اظهار نظر شما ممنون
با سلام و خسته نباشید
من این آپدیت های شما رو روی ورژن 32بیتی ESET Smart Security آپدیت که می کنم مشکلی ندارم و آپدیت میشه ولی همین آپدیت رو ورژن 64 بیتی ESET Smart Security آپدیت نمیشه
لطفا راهنمایی کنید
پاسخ:
سلام
چون این وب جهت یاری رساندن به همکاران در مدارس است لذا نرم افزارهایی که با ویندوزهای 32 بیتی سازگاری دارند تهیه و در اختیار عزیزان قرار داده میشود و متاسفانه نرم افزارهای آموزشی در ویندوزهای 64 بیتی کارایی خوبی ندارند
سلام وممنونم ازسایت خوبتون
این اپدیتی که روز3شنبه 2شهریورگذاشتید کارنمیکنه روچندتاسیستم امتحان کردم
پاسخ:
سلام
هر دو مورد را دوباره بررسی کردم و مشکلی نداشتند ان شاالله به زودی آپدیت جدید را آپلود خواهم کرد
۰۲ شهریور ۹۵ ، ۱۰:۲۶ غلامرضا عبداللهی
با عرض سلام و خدا قوت و آرزوی سلامتی برای شما عزیز و
واقعا عالیه

پاسخ:
سلام
از لطف شما ممنون
۳۱ مرداد ۹۵ ، ۱۰:۲۱ بهنام مردوار
دهشت دی چوخ گوزل یاشا
پاسخ:
گون آیدن
ماراخلی یاشاین
سلام
ممنون از سایت خوبتون. من نسخه 8 نود 32 روی سه تا سیستم دارم. اگه بخوام فقط یکبار روی یکی از سیستمها آپدیتش بکنم و فایل آپدیت شده رو روی دو تا سیستم دیگه نصب بکنم و دیگه نیازی به دانلود مجدد آپدیت برای اون دو سیستم نباشه چکار باید بکنم؟ ممنون
پاسخ:
سلام
فایللی که دانلود کرده اید را در فلش مموری کپی و در سایر دستگاهها اعمال نمایید
سلام آنتی ویروسم بقیه ی سایت های دارای آپدیت آنتی ویروس رو خطر ناک میشناسه . وصفحه باز نمیشه. سایت شما رو هم به صورت غیر مستقیم واردمیشم. علتش چیه؟ ورژن 7
eset smart security
پاسخ:
سلام
ممکن است یکبار مستقیما به سایت نود32 رفته باشید و ای پی شما را هک کرده باشد لذا ویروس کش را از طریق کنترل پانل حذف و مجدداً بعد از رست کردن دستگاه نصب نمایید
سلام و تشکر ازسایت خوبتون
ببخشید این که نوشته اپدین افلاین۱۹مرداد
پسورد۲۶مرداد
یعنی چی؟
تا کی اعتبار داره؟
لطفا توضیح دهید
تشکر
پاسخ:
سلام
برخی از کاربران از طریق یوزر و پسورد ؛ انتی ویروس های خود را بروزآوری میکنند و اکثراً از آپدیت آفلاین استفاده میکنند و نظر من آپدیت آنلاین و آفلاین میباشد چون با یوزر و پسورد فقط ویروس کش قانونی میشود و ویروسهای بروز را نمیشناسد و با آپدیت کامل تا تاریخی که ذکر میشود برنامه بروز میگردد
تشکر سایت خوبیه کمک زیادی به من کرد ممنون
پاسخ:
سلام
از لطف شما ممنون
سلام
آیا روشی برای ارتقا eset smart security از ورژن ۴ به ورژن ۸ هست
البته بدون uninstal کردن ورژن موجود
پاسخ:
سلام
درصورت نصب ورژن جدیدتر همانا خود نرم افزار نرم افزار قبلی را پاک کرده و ورژن جدید را جایگزین مینماید
متشکزم
پاسخ:
سلام 
از اظهار لطف شما ممنون
با سلام خداقوت ممنون از آبدیت هاتون مر30
پاسخ:
سلام 
از اظهار لطف شما ممنون
very very goooooooooood
پاسخ:
سلام 
از اظهار لطف شما ممنون
خدا خیرت بده.دمت گرم
پاسخ:
سلام
ممنون از لطف شما
سلام چرا آنتی ویروس من آپدیت نمیشه ؟؟ ور‍ژنش 4 هستش
پاسخ:
سلام
لطفا دوباره دانلود  نمایید
عالیه فقط کدوم فایل برای نود 32 ورژن 8
پاسخ:
سلام
از 4 تا 8 فرقی ندارد 
سلام
تبلیغ قبول میکنید؟
دستتون درد نکنه . اپدیت ها مفید هستند.
پاسخ:
سلام
از اظهار لطف شما ممنون
سلام وقتی فایل را دانلود میکنم این پیغام میده چه کنم؟؟
offline-update-eav.zip is unsafe to download and was blocked by smartscreen filter
پاسخ:
سلام
با دو نفر از همکاران تماس گرفتم در دانلود فایل ها مشکلی نبوده است

سلام، خیلی ممنون از لطفتون
پاسخ:
سلام
از اظهار لطف شما سپاسگزارم
ممنون از مطالبتون واقعا عالیه
پاسخ:
سلام
از اظهار لطف شما سپاسگزارم
۰۲ مرداد ۹۵ ، ۱۹:۲۵ گالری موبایل الماس
سلام

از زحمات شما سپاس فراوان
پاسخ:
سلام
از اظهار لطف شما سپاسگزارم
دیگه اپدیت نمیزارید
پاسخ:
سلام
اگر هر از گاهی تاخیر در آپلود بوجود می آید مشکلات اینترنتی و عدم بروز شدن سایت های آپدیت میباشد و ضمناً سعی من این است که هر دانلودی را اول بررسی نمایم و سپس در اختیار شما عزیزان قرار دهم

با سلام از سایت بسیار مفیدتون بیار تشکر میکنم
پاسخ:
سلام
از لطف شما کمال تشکر را دارم
سلام وقتتون بخیر. ببخشید با یوزرها ابدیت نمیشه میشه راهنمایی کنید. باتشکر
پاسخ:
سلام
یوزرهای جدید در پیت گذاشته شد و با یوزر ها نود شما فعال میشوند و با آپدیت آفلاین ها هم فعال شده و هم بروز میگردد لذا توصیه من آپدیت آفلاین است
با سپاس فراوان از شما هم میهن گرامی.پر توان باشید
پاسخ:
سلام
از اظهار لطف شما سپاسگزارم
کارتون عالی بود
متشکرم
پاسخ:
سلام
از لطف شما کمال تشکر را دارم
ورژن7
پاسخ:
سلام
لطفا در آپدیت آفلاین ها به  دو نسخه (Eset Smart Security  (ess  و (Eset Anti Virus (eav  دقت کنید.


از زمانی که از آپدیت شما استفاده کردم آنتی ویروسم یه جورایی قاتی کرده.
علتش چیه؟ مرسی.
پاسخ:
سلام
لطفا ورژن آنتی ویروس خود را اعلام فرمایید
سلام و سپاس بیکران از لطفتون.
خیلی از سایتا مطالب بی ربطی میذارن اما شما سایتتون عالیه...
پاسخ:
سلام
ممنون از لطف شما
با سلام.
آقا خدا خیرتان بده.سایت خوبی دارید.باتشکر
پاسخ:
سلام
ممنون از لطف شما
با سلام خدمت مدیرت وبلاگ
ابتدا از گذاشتن آپدیت ها تشکر میکنم و بعد میخوام که حلال کنید به خاطره استفاده کردن رایگان از آپدیت آنتی ویروس
پاسخ:
سلام
چون مدارس دسترسی به اینترنت را ندارند و در اینترانت محدودیتهایی موجود است لذا جهت ویروس زدایی مدارس آپدیتها گذاشته میشود و ...
واقعاً ممنون از سایتتون...
همه ی سایتای دیگه الکین ولی وبلاگ شما آپدیتاش کاملاً درست بروز و بی نظیره!!
پاسخ:
سلام
از اظهار لطف شما ممنون
سلام خیلی خیلی ممنون ان شاء الله راضی باشین از آپدیت های سایتتون استفاده می کنم!
یاحق
پاسخ:
سلام
آپدیت ها صرفاً جهت رفاه بازدیدکنندگان محترم است
سلام دمت گرم زدی تو پوز بعظی خودخاها.خدا امواتت روبیامرزه از طرف خیلی ها سپاس.تشششششششششششکر.کورشه کسی نمیتونه این سایت رو ببینه الهی امین یاحق
پاسخ:
سلام

ممنون از لطف شما
چوخ عالی...یاشاسین
پاسخ:
سلام
شاد یاشیین و گونوز اوغورلی اولسون
بسیار عالی -تشکر -ممنون
پاسخ:
سلام
از لطف شما ممنون
عالیه متشکرم از شما
پاسخ:
سلام
از لطف شما ممنون
بسیار بسیار ممنون از شما. چندین نوبت است که از سایت شما آپ دیت بر میدارم. واقعا سپاسگذارم که به این راحتی داشته ها تون رو در اختیار ما میزارید. یاعلی ع
پاسخ:
سلام
از لطف شما ممنون
فایلی با این آدرس وجود ندارد.
پاسخ:
سلام
آپدیت ها را بررسی کردم در مجموع نزدیک 900 مورد دریافت ثبت شده است
سلام لینک دانلود مشکل داره. "فایلی با این آدرس وجود ندارد. "
با سلام
از تمامی زحمات شما تشکر می کنم امیدوارم موفق باشید.
یاحق
پاسخ:
سلام
از لطف شما ممنون
سلام دوستان ببخشید خواستم بپرسم چرا آپدیت های آفلاین کامپیوتر در سایت یافت نمیشه
پاسخ:
سلام
منظور شما درکدام سایت است؟
سلام. خسته نباشی. میشه بفرمایید چرا آنتی ویروس رو هر چقدر هم که آپدیت میکنم باز هم رنگ قرمز رو نشون میدن....ممنون
پاسخ:
سلام
لطفاً ورژن آنتی ویروس را اعلام فرمایید تا راهنمای لازم را در سایت قرار دهم
بسیار سپاسگزارم.
استفاده کردم .
پاسخ:
سلام
از لطف شما ممنون
سلام واقعا عالی بود استفاده کردم
ممنون
پاسخ:
سلام
ممنون از لطف شما
سلام مرسی
پاسخ:
سلام
ممنون از لطف شما
اقا دست مریضاد عالی.لطفا همیشه اپدیت های جدید رو قرار بدین بازم مرسی
پاسخ:
سلام
از لطف شما ممنون
با عرض سلام و خدا قوت
واقعا عالیه
پاسخ:
با سلام؛
ممنون از لطف شما
سلام
ممنونم از مطالب خوبتون
من آنتی ویروس نود 7 دارم ولی با یوزر و پسووردهای شما اصلا آپدیت نمیشه
لطفا راهنمایی کنین
پاسخ:
سلام ،
ضمن تشکر از لطف شما 
ویروس های کامپیوتری چیزی نیستند که ثابت باشند و در هر زمانی ویروس جدیدی نوشته شده و در سایت ها پخش میگردد لذا اگر بخواهیم از شر ویروس ها در امان باشیم لازم است ویروس کش ها آپدیت شوند و درخواست میشود از آپدیت های هفتگی که بخاطز شما عزیزان تهیه میشود استفاده نمایید
با تشکر
پاسخ:
سلام ،
از اظهار لطف شما متتشکرم
سلام واسه ورژن 9پکیج فیوچرز رو چند بزاریم من 54 میزارم ارور میده
پاسخ:
سلام ، 
از ورژن 9 به بعد به راهنمای زیر توچه نمایید 
سلام
تشکر از شما برای در اختیار گذاشتن مطالب خوب و مفید.
موفق و سربلند باشید.
پاسخ:
سلام،
از اظهار لطف شما ممنون
خوبه خوب
پاسخ:
سلام،
از اظهار لطف شما ممنون
سلام و خسته نباشید خدمت مدیر عزیز

دمتون حسابی گرم...

اون یکی سایتا الکیین همش ، فقط بلدن تبلیغ کنن ولی وبلاگ شما یه چیز دیگس!!
پاسخ:
سلام،
از اظهار لطف شما ممنون
۳۰ خرداد ۹۵ ، ۱۰:۵۴ اصغر محمودی از اراک
سلام بابا دمتون گرم خسته نباشید خیلی کاراتون عالیه بازم ممنون
پاسخ:
سلام ،
اظهار نظرات شما باعث قوت قلب است ممنون
عالی عالی عالی
خیلی ممنون :)
پاسخ:
سلام ،
ممنون از اظهار لطف شما
خیلیییییییییییییی دمت گرمهههههههههه.
پاسخ:
سلام ،
ممنون از لطف شما
درود بر شما برای این سایت مفید
خدا قوت
پاسخ:
سلام ؛ از لطف شما ممنون
خیلی ممنون از اپدیت افلاین 10 خرداد
پاسخ:
سلام
از لطف شما ممنون
منون برای یوزر پسا... همیشه میام اینجا ، موفق باشی
پاسخ:
سلام
ممنون از اظهار نظر شما
سلام چرا برای eset smart securtry ورژن6 هیچ یوزر و پسوردی نیست
پاسخ:
سلام هموطن عزیز و سلام به همه ایرانیان ساکن مولداوی
یوزر و پسورد برای 4 تا 8 هیچ فرقی نمی کند و 9 به بالا متفاوت هستند
عاشقتونممممممم.ممنوندوستان
پاسخ:
سلام
سپاس
سلام .ممنون از لطف شما
پاسخ:
سلام
الطاف شما دلگرمی ماست
ممنون از زحماتتان من همیشه از سایت شما استفاده می کنم
پاسخ:
سلام
ممنون از الطاف شما
حجمش زیاده
پاسخ:
سلام 
با توجه به اینکه این روزا اکثر سایتها آلوده هستند لذا شرکت این تصمیمات را گرفته و حجم آپدیت ها زیاد شده است 
واقعا ممنون.دمتون گرم
پاسخ:
سلام
از اظهار لطف شما تشکر مینمایم
خیلی ممنون از لطف تون بزرگوار
پاسخ:
با سلام
ممنون از لطف شما
۰۲ خرداد ۹۵ ، ۱۱:۴۲ خرید کارت شارژ
ممنون از لینک دنلود با موبایل دانلود کردم .
پاسخ:
با سلام
از اظهار لطفتان سپاسگزارم
سلام آپدیت های آفلاین سایت شما بروز نیس آپدیت های یک هفته قبل تر رو برای دانلودگذاشتید حداقل آپدیت به تاریخ همون روز یا یک روز قبل تر رو برای دانلود بذارید ممنون میشم.
سپاس از لطف شما همکار گرامی
پاسخ:
با سلام و ممنون از لطف شما
با عنایت به الطاف شماست که این وب زا تقدیم عزیزان فرهنگی نموده ام 
بسیار عالی ممنون
۲۷ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۷:۳۱ غلامرضا شیخ زادگان
اززحمات شما متشکرم عالیست
پاسخ:
سلام 
از لطف شما ممنون
مرسی واقعا عالیه کارتون
پاسخ:
سلام 
از لطف شما ممنون
با سلام وتشکراز شما لطفا یوزر وپسورد جدید نود 32 ورژن8را محبت بفرمایید بگذارید ممنون وسپاسگزار
پاسخ:
با سلام 
یوزر و پسورد از 4 تا 8 در یک مجموعه و برای 9 در مجموعه دیگر است
یعنی لینک دانلودو از کجت آوردی آوردی؟
داش از کجا خودت دان میکنی؟
ممنون استفاده کردم
با تشکر از زحمات شما... واقعا کارتون حرف نداره
پاسخ:
با سلام 
ممنون از لطف شما

سلام ببخشد لینک دانلودخرابه!!!
پاسخ:
با سلام ؛ بررسی شد موردی نبوده لطقا دوباره سعی نمایید

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی