همگام با مدارس سلماس

راهنمای مدارس سلماس

همگام با مدارس سلماس

راهنمای مدارس سلماس

همگام با مدارس  سلماس
Consistent with schools Salmas
بایگانی
لطفاً به صفحات دیگر سایت سر بزنید و نظرات شما عزیزان در بهبود کیفیت مطالب مفید واقع میشود لذا با نظرات و پیشنهادات و انتقادات خود ما را راهنمایی فرمایید
نویسندگان
آخرین نظرات

معاون منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش: خانواده ها می توانند از اول بهمن با مراجعه به پایگاه اینترنتی eservice.medu.ir کارنامه تحصیلی دانش آموزان خود را مشاهده کنند.

بقیه در ادامه مطلب ...

چهارشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶

محمود حبیبی افزود: رمز ورود به این سامانه از طریق مدارس در اختیار اولیاء دانش کارنامه دانش آموزان الکترونیکی شدآموزان قرار می گیرد.
وی گفت: از طرف این سامانه همچنین خانواده ها می توانند از حضور و غیاب و موارد انضباطی و تشویقی فرزند خود و فوق برنامه مدرسه اطلاع پیدا کنند.
حبیبی خاطر نشان کرد: دانش آموزان نیز با ثبت نام در این پایگاه اینترنتی می توانند به صورت الکترونیکی در فوق برنامه های مدرسه، پژوهش سراهای دانش آموزی ثبت نام کرده و تحقیقات، پژوهش ها و اختراعات خود را نیز در این سامانه ثبت کنند.
وی تأکید کرد: همچنین معلمان می توانند با ثبت نام در این سامانه نمرات درسی و انضباطی دانش آموزان و تکالیف درسی آنان را ثبت و در اختیار دانش آموزان قرار دهند.

منبع moallemirani.com

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۱۵

نظرات  (۱)

۰۱ اسفند ۹۹ ، ۱۹:۰۷ سالار حسین زاده
من از کجا می توانم کارنامه خودم بگیرم
پاسخ:
سلام
دانش آموزان با مراجعه به مدارس می توانند رمز خود را دریافت نموده و در آدرس سایت    pada.medu.ir  وارد شده و با درج کدملی به عنوان کاربر و رمز دانش آموزی وارد سامانه شده و کارنامه خود را دریافت نمایند

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی