همگام با مدارس سلماس

راهنمای مدارس سلماس

همگام با مدارس سلماس

راهنمای مدارس سلماس

همگام با مدارس  سلماس
Consistent with schools Salmas
بایگانی
لطفاً به صفحات دیگر سایت سر بزنید و نظرات شما عزیزان در بهبود کیفیت مطالب مفید واقع میشود لذا با نظرات و پیشنهادات و انتقادات خود ما را راهنمایی فرمایید
نویسندگان
آخرین نظرات
مدیر آموزش و پرورش سلماس خبر داد:

مدیر آموزش و پرورش سلماس ازکسب مقام برتر کشوری توسط 10 نفر از دانش آموزان این شهرستان در مسابقات ملی نادکاپ دانشگاه صنعتی شریف خبر داد.

 


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان، رسول موسی زاده با اعلام این خبر اظهار داشت: مسابقات نوآوری و ابتکارات دانش آموزی (نادکاپ) یکی از مهمترین مراحل در زنجیره مهارت – خلاقیت است که با هدف ایجاد بروز فرصت خلاقیت در دانش آموزان، در 3 حوزه اصلی علوم نوین، علوم پایه و خلاقیت طراحی شده است. 
مدیر آموزش و پرورش سلماس اضافه کرد: مینا حسینی، سبا باقرزاده و کوثر باقرزاده مقام دوم کشوری در رشته بافت شناسی، زهرا پورپناه و نازنین یوسف زاده مقام سوم کشوری در رشته بافت شناسی، حدیثه احمدی و فاطمه شاداب مقام سوم کشوری در نانو شیمی، فاطمه نعمتی و صبا تیموری و فاطمه محمودی مقام چهارم کشوری رشته رباتیک، با موفقیت در مسابقات ملی ناد کاپ شریف کشوری مقام های برتر را بخود اختصاص دادند. 
مدیر آموزش و پرورش سلماس این موفقیت را به دانش آموزان و خانواده های آنها تبریک گفت و از یاسین باقری سرپرست و مربی رباتیک و خانم عباسی فر مربی تیم پژوهشی دانش آموزان این شهرستان تقدیر کرد. 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۲۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی