همگام با مدارس سلماس

راهنمای مدارس سلماس

همگام با مدارس سلماس

راهنمای مدارس سلماس

همگام با مدارس  سلماس
Consistent with schools Salmas
لطفاً به صفحات دیگر سایت سر بزنید و نظرات شما عزیزان در بهبود کیفیت مطالب مفید واقع میشود لذا با نظرات و پیشنهادات و انتقادات خود ما را راهنمایی فرمایید
نویسندگان
پیوندها
۰۳ خرداد ۹۴ ، ۲۳:۳۴

اطلاعیه دفتر آموزش دبستانی

بخشنامه چگونگی گزارش پیشرفت تحصیلی نوبت دوم و آزمون پایه ششم به شماره 33118 مورخ   30 / 02 / 94 جهت اطلاع و اقدام لازم به استان ها ارسال گردید

معاون محترم آموزش ابتدایی استان

با سلام و احترام

با توجه به ارسال بخشنامه چگونگی گزارش پیشرفت تحصیلی نوبت دوم و آزمون پایه ششم به شماره 33118 مورخ 30 / 02 / 94  به استان ها و نظر به اهمیت موضوع شایسته است نکات ذیل به نحو مقتضی در اسرع وقت به اطلاع مدیران ومعلمان مدارس رسانده شودونسبت به رعایت موارد زیراقدام گردد :

 * لازم است به منظور بهره برداری بهینه از نسخه های کپی شده ، در تکمیل نمون برگ های «الف»  به صورت دست نویس از خودکار مشکی پر رنگ استفاده شود.

* نمون برگ «الف» بعد از تکمیل( ترجیحا با حضور معلم مربوطه) تحویل اولیای دانش آموز می‌گردد. اولیا با مطالعه توصیف معلم ، از کم و کیف عملکرد تحصیلی –تربیتی فرزند خود آگاه شده و چنانچه ضعفی در عملکرد تحصیلی-تربیتی وی مشاهده کنند، قادر باشند نسبت به انجام فعالیت‌های، مداخله ای، اصلاحی یا تکمیلی خود به منظور بهبود عملکرد دانش آموز با رهنمودها و توصیه‌های معلم اقدام نمایند. 

* اولیا پس از اطلاع از نحوه عملکرد فرزند خود، نسخه اصلی نمون برگ «الف»  را با استفاده از خودکار مشکی امضا می‌نمایند و در صورت نیاز یک نسخه از کپی آن  در اختیار اولیا قرار گیرد.

*یک نسخه از کپی نمون برگ «الف»  که به  امضا ولی دانش آموز رسیده  پس از امضا و مهر زنده مدرسه، صحافی و در مدرسه نگهداری می شود. نسخه اصلی(دست نویس یا تایپی) در پرونده دانش آموز قرار می گیرد.

* نمون برگ «ب» نیز  توسط مدرسه و  بر اساس مندرجات نمون برگ «الف» تکمیل و  پس از تایید آن توسط معلم کلاس ، معاون اجرایی و مدیر مدرسه در پرونده دانش‌آموز قرار می‌گیرد.

*تاکید می گردد از آنجا که تکمیل نمون برگ الف در نوبت اول در سال تحصیلی جاری ، اختیاری اعلام شده، لذا از اصرار به تکمیل قسمت توصیف عملکرد در نوبت اول،جدا خودداری گردیده و تنها به تعیین رتبه( سطح دستیابی) بسنده شود

* امتحان پایه ی ششم :

*اوراق امتحانی نوبت دوم  آزمون هماهنگ منطقه ای پایه ی ششم پس از بررسی و تصحیح معلم، به عنوان یکی از شواهد پیشرفت تحصیلی دانش آموز در پوشه کار قرار می گیرد.

*درنتیجه ی آزمون پایه‌ی ششم، رتبه غالب به عنوان نظر نهایی و تعیین کننده سطح دستیابی به اهداف آزمون هر درس، تلقی می گردد .

      *پیرو بخشنامه شماره 18843 مورخ 8 /2 / 94  ،مطالعه راهنمای تنظیم گزارش پیشرفت تحصیلی نوبت اول و نوبت دوم ( قابل دسترس در سایت دفتر آموزش دبستانی به نشانیhttp://dabestani.medu.ir/)برای مدیران و معلمان تأکید می گردد 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۰۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی