همگام با مدارس سلماس

راهنمای مدارس سلماس

همگام با مدارس سلماس

راهنمای مدارس سلماس

همگام با مدارس  سلماس
Consistent with schools Salmas
بایگانی
لطفاً به صفحات دیگر سایت سر بزنید و نظرات شما عزیزان در بهبود کیفیت مطالب مفید واقع میشود لذا با نظرات و پیشنهادات و انتقادات خود ما را راهنمایی فرمایید
نویسندگان
آخرین نظرات
۰۶ تیر ۹۴ ، ۱۷:۲۴

اطلاعیه

کتاب فروشی ها اجازه دریافت اطلاعات شخصی دانش آموزان را ندارند

معاون سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی گفت: کتاب فروشی ها اجازه دریافت اطلاعات شخصی دانش آموزان را ندارند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش به نقل از سازمان پژوهش و برنامه ریزی، حسین طلایی زواره اظهار کرد: کتاب فروشی ها برای فروش کتاب های درسی، اجازه راه اندازی وب سایت و دریافت اطلاعات شخصی دانش آموزان را ندارند.

 

وی با تاکید بر ضرورت دقت و توجه والدین به پیام های ایمنی سازمان افزود: فروش و توزیع کتاب های درسی دوره پیش دانشگاهی در کل کشور و دوره ابتدایی فقط شهر تهران از طریق این سامانه انجام می شود و به دانش آموزان و اولیاء محترم، اکیداً توصیه می شود برای خرید کتاب های درسی وزارت آموزش و پرورش به هیچ سایتی به جز irtextbook.ir و irtextbook.com مراجعه ننمایند.

 

معاون سازمان پژوهش اضافه کرد: فروش و توزیع کتاب های دوره ابتدایی تمامی استان ها (به جز شهر تهران) و کتاب های درسی دوره فنی حرفه ای و کاردانش از طریق مدرسه همانند گذشته انجام می شود. همچنین  فروش کتاب های دوره آموزش متوسطه اول (پایه 7و8و9) و دوره آموزش متوسطه دوم (نظری) از طریق کتاب فروشی های مجاز و به صورت حضوری انجام می شود.

 

طلایی اضافه کرد: کتاب فروشی های مجاز برای فروش کتاب های درسی، اجازه راه اندازی وب سایت و دریافت اطلاعات شخصی دانش آموزان را ندارند و در صورت مشاهده تخلف علاوه بر لغو مجوز با آنان برخورد قانونی انجام خواهد شد.

 

ضمنا تلفن: 88827778  پاسخگوی سئوالات احتمالی شهروندان عزیز خواهد بود.



خبر 
نام منبع: پایگاه اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی