۰۵ دی ۹۵ ، ۲۳:۵۱
نرم افزار مدیر 1.30 و 1.31 و 132 برای نوشتن کارنامه توصیفی ابتدایی سال تحصیلی 96 - 95
دانلود در ادامه مطلب ...
نرم افزار اصلاح شده نگارش ۱.۳۰ برای تکمیل فرم الف گزارش پیشرفت تحصیلی۹۵/۹۶به اهتمام آقای بهمن قره داغی
پس از دریافت فایل کامل نرم افزار ، حتما آن را از حالت فشرده خارج کرده (Extract) و سپس اجرا نمایید
راهنمای فارسی نمودن زبان دستگاه در برنامه xp و win7
اطلاعیه مهم
تکمیل گزارش پیشرفت تحصیلی و تربیتی دوره ابتدایی به دو صورت دست نویس یا تایپی بلامانع است
مطابق با مجوز شورای عالی آموزش و پرورش به شماره نامه 66651 /120
مورخه 1394/10/1 همکاران معلم میتوانند توصیف عملکرد
هر دانش آموز را به صورت دست نویس یا تایپی تکمیل و
نسخهی اصلی در پرونده تحصیلی و کپی آن را در اختیار خانوادهها قرار دهند.
قابل توجه معاونین محترم آموزش ابتدایی استانها
با تقدیم صمیمانه ترین سلامها و درودها
همانگونه که استحضار دارید ارزشیابی کیفی-توصیفی رویکردی است که با استفاده از اطلاعات لازم، متغیر و مستند برای شناخت دقیق و همه جانبه فراگیران در ابعاد مختلف یادگیری با بهره گیری از ابزارها و روشهای متنوع مانند پوشه کار، آزمونهای عملکردی و ... در طول فرایند یاددهی-یادگیری بدست میآید. هدف غائی این نوع ارزشیابی کمک به یادگیری بهتر در فضای روانی-عاطفی مطلوب برای تک تک دانشآموزان است. برای رسیدن به این هدف، توجه دقیق، درست و منطقی به آییننامه ارزشیابی پیشرفت تحصیلی-تربیتی در دوره ابتدایی از اهمیتی مهم و حیاتی برخوردار است.
از آنجا که طبق ماده 3 آیین نامه ارزشیابی پیشرفت تحصیلی در دوره ابتدایی معلم ملزم است گزارشی از عملکرد پیشرفت تحصیلی تربیتی هر یک از دانش آموزان را به خانوادهها در دو یا سه نوبت نوبت اول (دی ماه) و نوبت دوم (خرداد ماه) و یا نوبت سوم (شهریور ماه)، در قالب فرم الف گزارش پیشرفت تحصیلی – تربیتی ارایه نماید، به اطلاع میرساند مطابق با مجوز شورای عالی آموزش و پرورش به شماره نامه 66651 /120 مورخه 1394/10/1 همکاران معلم میتوانند توصیف عملکرد هر دانش آموز را به صورت دست نویس یا تایپی تکمیل و نسخهی اصلی در پرونده تحصیلی و کپی آن را در اختیار خانوادهها قرار دهند. تاکید میگردد مدارس از دادن فرم (ب) به خانوادهها جدا خودداری نمایند، این فرم تنها در پرونده درج خواهد شد.
۹۵/۱۰/۰۵