همگام با مدارس سلماس

راهنمای مدارس سلماس

همگام با مدارس سلماس

راهنمای مدارس سلماس

همگام با مدارس  سلماس
Consistent with schools Salmas
بایگانی
لطفاً به صفحات دیگر سایت سر بزنید و نظرات شما عزیزان در بهبود کیفیت مطالب مفید واقع میشود لذا با نظرات و پیشنهادات و انتقادات خود ما را راهنمایی فرمایید
نویسندگان
آخرین نظرات

بقیه متن در ادامه مطلب   


 قابل توجه تمامی همکاران محترم؛

✅ به اطلاع می رساند روند پیش ثبت نام پایه اول در سامانه سیدا از روز پنج شنبه مورخه ۱۴۰۱/۰۳/۲۶ در سیدا آغاز خواهد شد و همچنین اعلام می دارد راهنمای کامل نحوه انجام پیش ثبت نام در سیدا تا قبل از شروع پیش ثبت نام در کانال مرکز فناوری وزارت منتشر خواهد شد.

🔆 همکاران محترم عملیات شروع دوره و سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ را نیز در همان زمان شروع پیش ثبت نام میتوانند انجام دهند.

⚠️ اما به جهت جلوگیری از بار ترافیکی سنگین سامانه به جهت همزمانی ثبت نمرات و پیش ثبت نام پایه اول در کشور فرآیند ثبت نام از روز شنبه و ساعت ’۷:۳۰ صبح شروع و تا ساعت ’۱۴:۳۰ ادامه خواهد داشت و پس از آن امکان ثبت نمره در سامانه سیدا برای همکاران فراهم خواهد بود.

بدان معنی است که در زمان انجام پیش ثبت نام در سامانه امکان ثبت نمره در هیچ یک از مقاطع تحصیلی فراهم نخواهد بود و همچنین در زمان ثبت نمره، امکان انجام عملیات مربوط به پیش ثبت نام پایه اول قابل انجام نخواهد بود.

♻️ همکاران محترم توجه فرمایید که این خبر یک اطلاعیه و اعلان رسمی از طرف مرکز فناوری می باشد و به جهت جلوگیری از مشکلات آتی خواهشمند است این خبر را در تمامی گروه ها و کانال های موجود در شبکه های اجتماعی منتشر نمایید.

با تشکر ـ مرکز توسعه آموزش مجازی، فناوری و امنیت اطلاعات وزارت آموزش و پرورش

 

قابل توجه همکاران محترم؛ 

✅ به اسحضار می رساند جهت پاسخگویی به همکاران محترم وزارت آموزش و پرورش در سراسر کشور، شماره تماس ۷۲۲۳۵-۰۲۱ به صورت اختصاصی جهت برقراری ارتباط با پشتیبانی فنی شرکت پژوهش در نظر گرفته شده است و همکاران محترم میتوانند از این پس با تماس مشکلات و موارد خود را مطرح کنند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۳/۲۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی