همگام با مدارس سلماس

راهنمای مدارس سلماس

همگام با مدارس سلماس

راهنمای مدارس سلماس

همگام با مدارس  سلماس
Consistent with schools Salmas
بایگانی
لطفاً به صفحات دیگر سایت سر بزنید و نظرات شما عزیزان در بهبود کیفیت مطالب مفید واقع میشود لذا با نظرات و پیشنهادات و انتقادات خود ما را راهنمایی فرمایید
نویسندگان
آخرین نظرات
لطفا به ادامه مطلب بروید 

✅ برای تعیین وضعیت دانش آموزانی که منتظر شهریور برای اعلام نتیجه هستند و در حال حاضر قبول نشده اند، برای آنکه بتوانیم دانش‌اموزان جدید و هفتم را ثبت نام کنیم، دو حالت امکان پذیر است :

1️⃣ در ثبت نام میان پایه برای دانش آموز ویرایش پایه زده و دانش آموز را فعلا در پایه سال قبل ثبت نام نمایید تا در شهریور در صورتی که دانش آموز قبول شد، پایه وی را به پایه بالاتر ویرایش نمایید.

❗️ خطایی که در این روش وجود دارد باید سازمان مدرسه بیشتر از ظرفیت توسط منطقه تایید شود.


2️⃣ برای دانش آموز مورد نظر عدم تایید بزنید و منتظر شهریور بمانید تا نتیجه مشخص شود، سپس با استفاده از بازنشانی دانش آموز را به لیست در حال بررسی بازگردانید و در پایه بالاتر یا پایه سال قبل ثبت نام نمایید.

❗️ خطایی که در این روش وجود دارد این است که دانش آموز شما عدم تایید شده است و اگر مدرسه ای به عمد یا غیر عمد وی را ثبت نام کند شما اطلاع نخواهید داشت.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۴/۲۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی