همگام با مدارس سلماس

راهنمای مدارس سلماس

همگام با مدارس سلماس

راهنمای مدارس سلماس

همگام با مدارس  سلماس
Consistent with schools Salmas
بایگانی
لطفاً به صفحات دیگر سایت سر بزنید و نظرات شما عزیزان در بهبود کیفیت مطالب مفید واقع میشود لذا با نظرات و پیشنهادات و انتقادات خود ما را راهنمایی فرمایید
نویسندگان
آخرین نظرات

دانلود در ادامه مطلب ...

موارد اصلاحیه در نگارش 8.4.0.0

14       /  01    /      1395 

در این نگارش اصلاحاتی بصورت زیر در سیستم صورت گرفته است :

الف –  بنا بر اوامر نماینده دفتر آموزش راهنمایی در جلسه منعقده در دفتر فن آوری اطلاعات و علیرغم اصرار ما بر عدم انجام این کار در این نگارش کارنامه پایان سال تحصیلی معمولی بدون ضریب از سیستم حذف گردید .

ب –  در همین جلسه اصرار شد که اعمال تبصره در کارنامه های صادره در خردادماه در مدارس که بصورت اتوماتیک توسط سیستم انجام می گرفت از سیستم مدرسه حذف شود و انجام آن فقط منوط به اجازه اولیاء دانش آموزان گردد .  در صورتیکه تبصره از کارنامه خرداد دانش آموز حذف شود در اغلب موارد قاعدتا نه مسئولین مدرسه و نه اولیاء دانش آموز هیچ اطلاعی  از این که دانش آموز طبق آیین نامه مجاز به استفاده از این تبصره در خرداد ماه می باشد نخواهند داشت و لذا این مسئله به ضرر آنها تمام خواهد شد. با این حال  چون توضیحات ارائه شده موثر واقع نشد و از طرفی چون در سیستم روشی برای اخذ مجوز از ولی دانش آموز وجود ندارد لذا فعلا در کارنامه های صادره در خرداد ماه در سیستم مدرسه ای در صورت استفاده از تبصره یک پیغام مناسب در زیر کارنامه به ولی دانش آموز داده شده است که در صورت تمایل میتواند از مدرسه تقاضا کند که این تبصره از کارنامه دانش آموز او حذف شود. این کار به این معنی است که دانش آموز موظف است تا در نوبت شهریور ماه مجددا این دروس را بصورت تجدیدی امتحان دهد .

ج –  وضعیت "وقفه تحصیلی" به کارنامه های سالیانه صادره توسط سیستم اضافه شد . این در صورتی است که تمامی نمرات نوبت دوم دانش آموز معادل غیبت موجه ثبت شده باشد .

راهنمای دریافت نگارش:

ابتدا فایل را دانلود کرده , سپس وارد برنامه Helper  راهنمایی  شده و در بخش بروز رسانی سیستم گزینه سوم را انتخاب و مسیر ذخیره سازی فایل نگارش را برای سیستم معرفی نمایید. 


 یاروی فایل حاصل کلیک راست نموده و با انتخاب گزینه Extract Files فایل را از حالت فشرده خارج کنید و در پوشه ایجاد شده برای برنامه مدارس ( در Program Files   گزینه Pajoohesh و پوشه راهنمایی) کپی نمایید


نکته :بعد از نصب نگارش حتما بخش بروزآوری پایگاه واقع دربخش تسهیلات را اجرا نماییدوتوجه نمایید یکبار قبل ازبروزآوری پایگاه ویکبار بعداز بروزآوری پایگاه از اطلاعات خود ذخیره سازی بگیرید.

دانلود سوال

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی