به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا ،دانشآموزانی که در سال تحصیلی 96-95، در پایه اول ابتدایی مشغول به تحصیل خواهند شد، پس از ثبتنام قطعی در سامانه سناد مدرسه، میتوانند از تاریخ 95/4/8 تا تاریخ 95/6/12 نسبت به ثبت سفارش بسته آموزشی پایه اول ابتدایی اقدام کنند و توصیه می شود که ثبت سفارش را به روزهای پایانی موکول نکنند.
دانش آموزانی که در پایه دوم تا ششم ابتدایی سفارش ثبت و پرداخت کرده اند، برای اصلاح سفارش از تاریخ 95/4/20 تا تاریخ 95/6/12 به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی مراجعه کنند.
شیوه ثبت نام و ثبت سفارش کتاب درسی
مدارس از طریق سامانه سناد، نسبت به ثبت سفارش گروهی دانش آموزان اقدام و از ارجاع موردی دانش آموزان و اولیاء آنان به کافی نت برای سفارش انفرادی پرهیز کنند.
دانش آموزان و اولیاء آنان، در صورت تمایل می توانند از طریق همین سامانه نسبت به ثبت سفارش انفرادی اقدام کنند.
شش رقم سمت راست شماره سریال شناسنامه دانش آموزان، "رمز عبور" آن ها به سامانه است؛ لذا در صورتی که شناسنامه دانش آموزان تعویض شده باشد، لازم است مراتب با ارایه تصویر صفحه اول شناسنامه به مدرسه محل تحصیل اطلاع داده شود تا با اصلاح اطلاعات سامانه سناد، ثبت سفارش و مشاهده اطلاعات سفارش، امکان پذیر شود.
کتاب های درسی دانش آموزان دوره های تحصیلی آموزش ابتدایی و پیش دانشگاهی، از طریق مدرسه محل تحصیل آنان که در سفارش دانش آموز قید شده است، توزیع می شود.